سخنرانی علمی: صنعت خودروسازی در ایران؛ چالش ­ها و توصیه­ های سیاستی

Automobile industry in Iran; Policy challenges and recommendations

صنعت خودروسازی در ایران؛ چالش ­ها و توصیه­ های سیاستی روز سه شنبه، 26 دی، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد و دارائی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یک صد و پنجاه و چهارمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" صنعت خودروسازی در ایران؛ چالش ­ها و توصیه­ های سیاستی "روز سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست محمد جعفری؛ معاون برنامه­ ریزی راهبردی، توسعه و مدیریت منابع ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری به عنوان مدیر علمی نشست و منوچهر منطقی؛ معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت ، بیوک علی مرادلو؛ مدیر عامل گروه بهمن و امیرمحمد کیان ­منش؛ پژوهشگر و صاحب نظر صنعت خودروسازی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست محمد جعفری؛ معاون برنامه­ ریزی راهبردی، توسعه و مدیریت منابع ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری به عنوان مدیر علمی نشست و منوچهر منطقی؛ معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت ، بیوک علی مرادلو؛ مدیر عامل گروه بهمن و امیرمحمد کیان ­منش؛ پژوهشگر و صاحب نظر صنعت خودروسازی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 25 دی 1402 - تعداد مشاهده 136 بار