سخنرانی علمی: نقش فناوری های مالی در نظام اقتصادی کشور؛ چالش ها و توصیه های سیاستی

The role of financial technologies in the economic system of the country; Challenges and policy recommendations

نقش فناوری های مالی در نظام اقتصادی کشور؛ چالش ها و توصیه های سیاستی روز سه شنبه، 10 بهمن، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد و دارائی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یک صد و پنجاه و ششمین نشست علمی-تخصصی با عنوان " نقش فناوری های مالی در نظام اقتصادی کشور؛ چالش ها و توصیه های سیاستی" روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست که به میزبانی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری و مشارکت شرکت سینا وی سی برگزار می شود؛ سیدمهدی حسینی؛ صاحب نظر حوزه فین تک و مدیرکل پیشین فناوری اطلاعات دیوان محاسبات کشور به عنوان مدیر علمی نشست و احمد تقوایی نجیب؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و اقتصاد هوشمند وزارت امور اقتصادی و دارایی و محمد فرجود؛ مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست که به میزبانی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری و مشارکت شرکت سینا وی سی برگزار می شود؛ سیدمهدی حسینی؛ صاحب نظر حوزه فین تک و مدیرکل پیشین فناوری اطلاعات دیوان محاسبات کشور به عنوان مدیر علمی نشست و احمد تقوایی نجیب؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و اقتصاد هوشمند وزارت امور اقتصادی و دارایی و محمد فرجود؛ مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 8 بهمن 1402 - تعداد مشاهده 139 بار