سخنرانی علمی: کشت فراسرزمینی؛ امنیت آب و غذا

extraterritorial cultivation; Water and food security

کشت فراسرزمینی؛ امنیت آب و غذا روز سه شنبه، 17 بهمن، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد کشاورزی منابع طبیعی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یک صد و پنجاه و هفتمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" کشت فراسرزمینی؛ امنیت آب و غذا "روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست علی کیانی راد؛ رئیس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی به عنوان مدیر علمی نشست و رضا فتوحی؛ مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح کشت فراسرزمینی و سید فخرالدین عامریان؛ رئیس انجمن کشت فراسرزمینی ایران به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست علی کیانی راد؛ رئیس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی به عنوان مدیر علمی نشست و رضا فتوحی؛ مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح کشت فراسرزمینی و سید فخرالدین عامریان؛ رئیس انجمن کشت فراسرزمینی ایران به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 16 بهمن 1402 - تعداد مشاهده 185 بار