سخنرانی علمی: ناترازی مصرف بنزین؛ راهکارهای عملیاتی و توصیه های سیاستی

Gasoline consumption dissatisfaction; Operational solutions and policy recommendations

ناترازی مصرف بنزین؛ راهکارهای عملیاتی و توصیه های سیاستی روز سه شنبه، 24 بهمن، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد و دارائی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یک صد و پنجاه و هشتمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" ناترازی مصرف بنزین؛ راهکارهای عملیاتی و توصیه های سیاستی "روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست محمدصادق کریمی؛ رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی نشست و محمد جعفری؛ عضو هیات علمی دانشگاه و پژوهشگر اقتصاد و نعمت الله نجفی؛ پژوهشگر و صاحب نظر حوزه سوخت به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست محمدصادق کریمی؛ رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی نشست و محمد جعفری؛ عضو هیات علمی دانشگاه و پژوهشگر اقتصاد و نعمت الله نجفی؛ پژوهشگر و صاحب نظر حوزه سوخت به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 23 بهمن 1402 - تعداد مشاهده 148 بار