دفاعیه ارشد: بررسی و شناسایی عوامل موثر بر برندسازی سازمان های دولتی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران)

Investigating and identifying factors affecting branding of government organizations (case study: National Bank of Iran)

بررسی و شناسایی عوامل موثر بر برندسازی سازمان های دولتی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران) روز یکشنبه، 29 بهمن، 1402 توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: حسابداری

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی زند شیراز
در فضای رقابتی تجارت امروز، بازاریابان باید بیش از هر زمان دیگری بر ایجاد تفاوت و تمایز برای خدمات خود تمرکز کنند تا سهم بازار خود را حفظ کنند. در این میان برند قوی گزینه های رشد، سهم بازار، و وفاداری مشتری را افزایش می دهد و به عنوان مانع برای ورود رقبا عمل می کند هدف کلی از این پژوهش، شناسایی عوامل موثر بر برندسازی سازمان های دولتی بود . مبانی نظری این تحقیق از طریق مطالعات کتابخانه ای تهیه شده و جمع آوری اطلاعات به روش پیمایشی اجرا شده است. این تحقیق بر اساس هدف، کاربردی است و بر اساس روش گردآوری داده ها، توصیفی-پیمایشی و از نوع همبستگی می باشد. گام های پزوهش پیش رو سه مرحله می باشد. این پزوهش در سه مرحله انجام گردید،گام اول:استخراج متغییرهای از مطالعات پیشینه مقالات. گام دوم:تعیین متغییرهای نهایی به روش دلفی و خبرگان. گام سوم: ساخت مدل معادلات ساختاری و آزمودن آن. جامعه آماری این پژوهش تمامی مدیران بانک ملی تهران بودند. برای برازش مدل معادلات ساختاری. تجزیه و تحلیل داده ها در نرم افزار smart pls انجام گردید. یافته های پژوهش حاضر در بخش دلفی نشان داد در مجموع ۱۷ شاخص در خصوص عوامل موثر بر بردسازی سازمان های دولتی شناسایی شدند که با مشورت با خبرگان و بر اساس ویژگی های مشترک، شاخص منتخب، در ۴ دسته عوامل محیطی، داخلی، مشتریان و برند قرار گرفتند. کلمات کلیدی: برندسازی سازمان های دولتی، برندینگ، بانک ملی ایران
معرفی سخنرانان: نگارنده: معصومه زارعی استاد راهنما: دکتر رضا صفری نژاد فرد استاد مشاور: دکتر پیام فرهادی استاد داور: دکتر علی رمضانی
درج در سایت: 25 بهمن 1402 - تعداد مشاهده 101 بار