دفاعیه ارشد: ارائه چارچوبی برای شناسایی رابطه ی بین ارزش ویژه برند و تعامل با مشتری با در نظر گرفتن متغیر تبلیغات شفاهی (مورد مطالعه: بیمه البرز)

Providibg a framework to identify the relationship between brand equity and customer interaction by considering word of mouth variables (case study : Alborz insurance)

ارائه چارچوبی برای شناسایی رابطه ی بین ارزش ویژه برند و تعامل با مشتری با در نظر گرفتن متغیر تبلیغات شفاهی (مورد مطالعه: بیمه البرز) روز دوشنبه، 30 بهمن، 1402 توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: حسابداری

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی زند شیراز
صنعت بیمه می تواند از طریق رهبری مفید بینش اکتساب شده از خریداران، ارائه کنندگان و رقیبان، کیفیت تسهیلات را بهبود و ارزش حاصل از نام تجاری خود را ارتقاء دهد. درک ابعاد ارزش ویژه نام تجاری و قیاس شدت اثرات بر ارزش ویژه نام تجاری شرکت، رهبران را قادر می سازد تا طرح ریزی صحیحی در راستای دستیابی به اهداف نام بازرگانی بنمایند، به گونه ای که با فراهم آوردن طرح های بازاریابی موثرتر، از به هدر رفتن منابع جلوگیری و میزان دستیابی به اهداف پیشینه شود. از این رو، هدف پژوهش حاضر ارائه چارچوبی برای معرفی ارتباط بین ارزش ویژه برند و تعامل با مشتری با در نظر گرفتن متغیر تبلیغات شفاهی در صنعت بیمه است. پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر روش جمع آوری داده ها، توصیفی – پیمایشی و از نظر افق زمانی مقطعی است. جامعه آماری پژوهش تمامی مشتریان بیمه البرز در شهر شیراز که در بازه زمانی خرداد ماه ۱۴۰۱ الی شهریور ماه ۱۴۰۱ که قبلا نیز دارای سابقه خرید از بیمه البرز را داشته اند و از نمونه گیری در دسترس برای این قسمت استفاده شد. تعداد نمونه ۳۹۲ نفر تخمین زده شد که به منظور اطمینان تعداد ۴۰۰ پرسشنامه توزیع شد که در نهایت تعداد ۳۹۶ پرسشنامه قابل تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار گرفت. نتایج فرضیه ها حاکی از آن است که: تعامل با مشتری بر تبلیغات شفاهی، تبلیغات شفاهی بر ارزش ویژه برند، تعامل با مشتری بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه برند بر وفاداری برند، ارزش ویژه برند بر تصویر برند، ارزش ویژه برند بر کیفیت ادراک شده، ارزش ویژه برند بر آگاهی از برند، تعامل با مشتری بر ادراک مشتریان، تعامل با مشتری بر رضایت مشتریان، و تعامل با مشتری بر جلب اعتماد مشتریان تاثیر مثبت و معنی داری دارد واژگان کلیدی: تبلیغات، تبلیغات شفاهی، ارزش ویژه، ارزش ویژه برند، تعامل با مشتری
معرفی سخنرانان: نگارنده:سحر سمیع پور استاد راهنما:نازنین مسعودی استاد مشاور: راضیه دلپسند استاد داور:رحیم استوار
درج در سایت: 28 بهمن 1402 - تعداد مشاهده 90 بار