بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران

Iran's 25th International Congress of Microbiology 2024

بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران روز چهارشنبه، 7 شهریور، 1403 لغایت جمعه، 9 شهریور، 1403 توسط انجمن علمی میکروبشناسی ایران, دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر ساری برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران

تاریخ برگزاری: 7 شهریور 1403 تا 9 شهریور 1403

مهلت چکیده: 25 تیر 1403
محل برگزاری: ساری
سال برگزاری: 1403
شناسه ملی این کنفرانس: MEDISM25

توضیحات کنفرانس

این کنگره با محوریت موضوعات کلیدی درحوزه علوم پزشکی از قبیل میکروب شناسی پزشکی، محیط زیست، مواد غذایی، آب و فاضلاب، دامپزشکی، مقاومت های میکروبی و همچنین کاربرد میکروب ها در صنعت داروسازی و تهیه انواع واکسن ها فرصتی را برای محققان و پژوهشگران عرصه علوم پزشکی فراهم می کند تا بتوانند با مطرح کردن و به اشتراک گذاشتن آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی خود ضمن گسترش مرزهای دانش، طرح تازه های علمی، اشاعه دستاوردهای پژوهشی، تجمیع تجربیات و تبادل اندیشه ها، بخشی از نیازهای کشور در این حوزه را مرتفع نمایند. در این کنگره به منظور تعلیم و توسعه دانش در طول برگزاری کنگره انواع کارگاه های آموزشی، نشست های تخصصی برای بحث و تبادل نظرهای علمی و بازدید از مراکز مختلف تحقیقات صورت میگردد تا تمامی محققین از تجربیات و دانش مربوط بهره مند شوند.

امید است که بتوان با برگزاری هر چه بهتر این کنگره، قدمی موثر در مسیر توسعه سلامت و ارتقای بهداشت برداشته شود. با افتخار از تمامی علاقه مندان و محققان دعوت میشود تا با حضور و به اشتراک گذاشتن یافته های خود محفلی مناسب جهت تبادل به روزترین اطلاعات علمی برپا نمایند.

***

محورهای همایش:

میکروب شناسی پزشکی ، اپیدمیولوژی و تشخیص

میکروب شناسی دامپزشکی و بیماری های زئونوز

رویکردهای درمانی جدید برای عفونت های میکروبی

میکروب شناسی دهان و دندان

میکروب شناسی و سرطان

واکسن های میکروبی

میکروب شناسی آب و مواد غذایی

پروبیوتیک ها و کاربرد آنها در صنایع پزشکی و غذایی

کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص میکروبی

کاربرد میکروب ها در صنعت داروسازی

یافته های امیکس در میکروب شناسی

میکروب شناسی کاربردی و صنعتی

میکروب شناسی محیطی و تصفیه فاضلاب

بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی میکروبی

میکروبیولوژی و استانداردها

مقاومت های میکروبی و کنترل عفونت

درج در تقویم: 1 اردیبهشت 1403 - تعداد مشاهده 448 بار