مقالات فصلنامه مدیریت دانش در ورزش، دوره 3، شماره 31.طراحی و تبیین الگوی مدیریت چندفرهنگی در ورزش مدارس2.طراحی الگوی تجارت الکترونیک در بازاریابی خدمات ورزشی3.تحلیل ویژگی های شخصیتی برند ورزشکاران حرفه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام4.سنجش میزان تاثیرگذاری مزیت رقابتی در ورزش و جوانان5.ارائه الگوی توسعه راهبردهای استعدادیابی در فوتبال استان خوزستان (نظریه داده بنیاد)6.بررسی رابطه دانش درک شده با انگیزه حفاظت در زمینه جرایم سایبری و نقش میانجی اعتماد اینترنتی در ورزشکاران لیگ برتر والیبال کشور7.ورزش شویی(شستشوی ورزشی) به عنوان قدرتی نرم در جهت تحکیم حاکمیت سیاسی ورزش8.تحلیل عوامل موثر بر تجاری سازی باشگاه های خصوصی ایران9.تحلیل عوامل اثرگذار در توسعه فعالیت های ورزشی مبتنی بر آمایش سرزمین با رویکرد آینده پژوهی10.شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر ایجاد ظرفیت ها و بسترهای سیاسی در ورزش FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 17 اردیبهشت 1403 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 192 آرشیو سال 1402 فصلنامه مدیریت دانش در ورزشدوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 1دوره: 3شماره: 2آرشیو سال 1401 فصلنامه مدیریت دانش در ورزشدوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 4آرشیو سال 1400 فصلنامه مدیریت دانش در ورزشدوره: 1شماره: 1دوره: 2شماره: 1دوره: 2شماره: 2