دوره آموزشی: سومین مدرسه تابستانه مهندسی پزشکی و فناوری های نوین

سومین مدرسه تابستانه مهندسی پزشکی و فناوری های نوین روز دوشنبه، 22 مرداد، 1397 لغایت پنجشنبه، 25 مرداد، 1397 در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: علوم سلامت (پزشکی)

این رویداد علمی طی چهار روز از ۲۲ الی ۲۵ مرداد سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار میشود و شامل برنامه های کلیدی زیر میباشد :

۱٫ نشست های تخصصی و سمینارهای علمی با ارائه توسط اساتید برجسته ملی و بین المللی
۲٫کارگاههای آموزشی کاربردی جهت شناخت بیشتر تکنولوژی ها و روشهای علمی و فنی
۳٫بازدید های آموزشی تحصصی از مراکز درمانی و شرکتهای تجهیزات پزشکی
۴٫نمایشگاه شرکتهای مراکز رشد دانشگاه علوم پزشکی با دعوت از فعالان و مقامات کشوری
۵٫ایده پردازی ، شناخت استارتآپ ها و مقاله نویسی
۶٫فراخوان جایزه ۲۰ میلیون تومانی تکنولوژیهای علوم اعصاب و مهندسی پزشکی دکتر رزم کن
و رونمایی های ویژه دیگر

هدف از برگزاری این رویداد ایجاد فضایی برای تبادل اطلاعات و افکار اعضای جامعه در موضوعات مختلف علمی و پژوهشی و پدید آوردن فرصت هایی برای بررسی واکنش های جامعه علمی نسبت به آن موضوع و ایجاد تحولات اجتماعی است.
با شروع فراخوان یک رویداد علمی با موضوعی خاص، افراد مرتبط با آن موضوع در صدد رونمایی از فعالیت ها و دانش خود و ارائه مقالات مرتبط با آن موضوع بر می آیند. این تلاش ها موجب می شود قدم موثری در جهت پیشرفت جامعه و رسیدن به تکامل بیشتر برداشته شود. در پس ارائه مقالات و سخنرانی ها، چالش های ذهنی برای ارائه دهندگان مقاله و نیز برای شرکت کنندگان رویداد علمی و مخاطبان مقالات به وجود می آید و این خود زمینه ساز تحولات موثر در جامعه علمی است.
رویدادهای علمی ارتباط مستقیمی با رشد و تحولات یک جامعه دارند. و برگزاری این رویدادها نشان دهنده آن است که آن کشور در حال واکنش و تحول در همان موضوع خاص می باشد.
بنابراین برگزارکنندگان با هدف فراهم ساختن محیطی برای انتشار دستاوردهای نو، به تکاپو انداختن اعضای جامعه و افزایش فعالیت های آنها، تبادل اندیشه میان افراد، تحت تاثیر قرار دادن جامعه به منظور پیشرفت در آن زمینه خاص و مطرح ساختن فعالیت های موسسه برگزار کننده رویداد اقدام به برگزاری رویدادهای مختلف می نمایند.

از کلیه متخصصان ،پزشکان ، مهندسان و علاقمندان از سراسر کشور دعوت میشود تا با حضور فعال خود در این رویداد باعث هر چه پربارتر شدن آن شوند.امید آنکه این هم افزایی در این رویداد علمی با تلاش کمیته علمی اجرایی و همکاران باعث دستاوردهای گسترده ای شود.

درج در سایت: 31 تیر 1397 - تعداد مشاهده 889 بار