سخنرانی علمی: شبکه‌سازی GS1 با هدف هم‌اندیشی جهانی (کاشان- ایران)

شبکه‌سازی GS1 با هدف هم‌اندیشی جهانی (کاشان- ایران) روز چهارشنبه، 11 اردیبهشت، 1398 لغایت شنبه، 12 اردیبهشت، 1388 توسط مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران در شهر کاشان استان اصفهان برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: کسب و کار

برگزار کننده: مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران

شبکه‌‌سازی در کسب‌وکار یک روش ارزشمند برای گسترش دانش، یادگیری از تجربیات دیگران و دریافت مشتریان جدید در کسب‌‎وکار می‌باشد. شبکه‌سازی قوی و فعال دارای مزیت‌هایی است که می‌تواند سازمان یا کسب‌وکار شما را به سایرین معرفی کرده و به رشد آن کمک شایانی نماید. واضح‌ترین مزیت شبکه‌سازی یافتن گروه‌های قوی و با کیفیت بالا هستند. تابه‌حال به این موضوع اندیشیده‌اید که چرا برخی از موقعیت‌های شغلی به‌وسیله آگهی پر نمی‌شود؟ یا برخی مناقصه‌ها پیروز همیشگی دارند؟ 
همیشه فرصت‌های زیادی پیش‌رو هر کسب‌وکاری وجود دارد که از طریق شبکه‌ها و مذاکرات در این‌گونه موقعیت‌ها به دست می‌آیند. فرصت‌هایی مانند سرمایه‌گذاری مشترک، مشتریان سودمند، مشارکت، فروش دائمی و... . شبکه‌سازی و مذاکرات، یک مفهوم انکارناپذیر در معاملات است، کسب‌وکار موفق نیاز به منبع مناسبی از افراد بانفوذ مناسب دارد. ممکن است این فرد خود به شبکه‌ای با قابلیت مناسب‌تر متصل باشد.
سازمان GS1 ایران به این موضوع معتقد است که برای گسترش فعالیت کسب‌وکارها از نظر تجاری و کسب تعاملات بین‌المللی، ارتباط و شبکه‌سازی بسیار تأثیرگذار است. بنابراین در نظر دارد طی 2 روز تور گردشگری به منطقه بسیار زیبای کاشان، از مزایای شبکه‌سازی و ارتباطات بین‌المللی، به شیوه صحیحی استفاده نماید. این تور گردشگری با حضور صدها نفر از اعضای سازمان GS1 در کشورهای مختلف و همچنین شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات تجاری داخلی و خارجی (SPها) برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است کمپانی‌های بزرگ بین‌المللی مانند زارا، IBMو ... از اعضای مدیریتی سازمان GS1 جهانی هستند که با استفاده از استانداردها و راهکارهای Gs1 در رابطه با مدیریت زنجیره تأمین به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یافته‌اند.

درج در سایت: 23 بهمن 1397 - تعداد مشاهده 469 بار