مقالات مجله بین المللی علوم مدیریت و اقتصاد، دوره 1، شماره 51.The Investigating of Relationship Between Organizational Culture And Organizational Citizenship Behavior FullText2.Identifying the Effective Indexes on Customer Satisfaction and the Relationship between Customer Satisfaction and Service Quality through Multi-Criteria Decision Making Approach (Case Study: The Gas Company in Ghazvin Province ) FullText3.Evaluating Management Performance Based on BSC Model (case study: Imam Reza Fund) FullText4.Bank Liquidity and its Determinants in Iran FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 22 دی 1393 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 802 آرشیو سال 1393 مجله بین المللی علوم مدیریت و اقتصاددوره: 1شماره: 5آرشیو سال 1392 مجله بین المللی علوم مدیریت و اقتصاددوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2