مقالات فصلنامه مدیریت و مطالعات حسابداری، دوره 3، شماره 21.Is the relationship between relationship management dimension of emotional intelligence and organizational citizenship behavior? FullText2.Investigate the effect of customer relationship management on customers’ loyalty and satisfaction (Case study: Shiraz city Refah chain stores) FullText3.The Effect of Corporate Governance Components on Dividend and Financing Policies FullText4.To determine the impact of organizational culture on customers’ satisfaction FullText5.The Relationship between Free Cash Flows and Return on Equity Lawتاریخ نمایه سازی مقالات: 15 آذر 1394 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 509 آرشیو سال 1394 فصلنامه مدیریت و مطالعات حسابداریدوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 1دوره: 3شماره: 2آرشیو سال 1393 فصلنامه مدیریت و مطالعات حسابداریدوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 4آرشیو سال 1392 فصلنامه مدیریت و مطالعات حسابداریدوره: 1شماره: 1دوره: 2شماره: 1