مقالات فصلنامه یادگیری و حافظه، دوره 2، شماره 71.The Effectiveness of Meta-Cognitive Education on Ten Teaching-Learning Strategies of Male Gifted Students in Ardabil s High Schools FullText2.The Content Analysis of Reading Comprehension Texts in English Proficiency Test: A Critical Thinking Perspective FullText3.Developing a Model of Identity Styles and Emotional Intelligence with the Mediating Role of Self-Concept FullText4.The Effect of Cathodal Transcranial Direct-Current Stimulation (c-tDCS) of Dorsolateral Prefrontal Cortex (DLPFC) on Learning Simple Serves in Beginner Volleyball Learners FullText5.Comparison of the Effectiveness of Yoga Training with Emotion Regulation Training on Students Working Memory and Cognitive Flexibility FullText6.Designing Competency Model Based on Succession Planning Approach for Educational Managers of 7 Districts of Mashhad Ministry of Education FullText7.The Mediating Role of Critical Thinking in Relation to Higher Education Students Meta-Cognition and Self-efficacy FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 28 فروردین 1399 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 823 آرشیو سال 1402 فصلنامه یادگیری و حافظهدوره: 6شماره: 23دوره: 6شماره: 22دوره: 6شماره: 21دوره: 5شماره: 20آرشیو سال 1401 فصلنامه یادگیری و حافظهدوره: 5شماره: 18دوره: 5شماره: 19دوره: 5شماره: 17دوره: 4شماره: 16آرشیو سال 1400 فصلنامه یادگیری و حافظهدوره: 4شماره: 15دوره: 4شماره: 13دوره: 4شماره: 14دوره: 3شماره: 12آرشیو سال 1399 فصلنامه یادگیری و حافظهدوره: 3شماره: 9دوره: 2شماره: 8دوره: 3شماره: 10دوره: 3شماره: 11آرشیو سال 1398 فصلنامه یادگیری و حافظهدوره: 2شماره: 7دوره: 1شماره: 4دوره: 2شماره: 5دوره: 2شماره: 6آرشیو سال 1397 فصلنامه یادگیری و حافظهدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 3