فراخوان پروژه کسر خدمت و طرح جایگزین خدمت سربازی نخبگان بانک حکمت ایرانیان

بانک حکمت ایرانیان از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد علاقه مند به همکاری در قالب جذب نیروی متخصص، در رشته های ذیل، به صورت جایگزین خدمت سربازی و یا انجام پروژه کسری خدمت سربازی، دعوت به عمل می آورد.

 

رشته های مورد نیاز 

  • رشته های علوم انسانی

مدیریت

اقتصاد

 حسابداری

بانکداری

 مالی

بیمه

MBA

  امور مالیاتی

گمرک

حقوق

 

۱-   دانشجویان ترم سوم مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر/ فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد/ دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع دکتری

۲-   توانمندی انجام پژوهش و دارا بودن صلاحیت نخبگی به تشخیص مرکز مطالعات نخبگان بانک حکمت ایرانیان

 

  • رشته های فنی و مهندسی

مهندسی کامپیوتر

مهندسی فناوری اطلاعات

مهندسی صنایع

  • رشته های هنر 

هنرهای تصویری و طراحی

بازی های رایانه ای

طرح های تحقیقاتی جایگزین خدمت نخبگان

در این طرح کلیه افراد عضو بنیاد ملی نخبگان می توانند با ارایه معرفی نامه از سوی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و با انجام یک طرح پژوهشی به مدت ۱۸ ماه در یکی از واحد های بانک، دوره خدمت ضرورت را خود را سپری نمایند.

نخبگان معرفی شده می بایست پس از ارسال رزومه و دریافت تاییدیه اولیه از بانک، با مراجعه حضوری به مرکز مطالعات نخبگان بانک حکمت ایرانیان، نسبت به تعریف موضوع پژوهش اقدام و پروپوزال خود را جهت بررسی نهایی ارسال نمایند.

استخراج مقاله از طرح نهایی با هماهنگی بانک و چاپ آن در یک مقاله معتبر علمی-پژوهشی و یا ISI الزامی است.

 

طرح های تحقیقاتی کسر خدمت سربازی

در این طرح دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می توانند پس انجام طرح های تحقیقاتی منطبق با اولویت های پژوهشی بانک، از کسری خدمت متناسب با کیفیت طرح انجام شده بهره مند گردند.

میزان کسری خدمت بر اساس کیفیت طرح و پس از اتمام طرح، در جلسه دفاع مشخص خواهد شد.

لازم به ذکر است که هر فرد تنها ۲ طرح کسر خدمت می تواند انجام دهد. انجام این طرح ها نباید به صورت همزمان و موازی صورت گیرد. استخراج مقاله از طرح نهایی با هماهنگی بانک الزامی است.

 

شیوه ارسال مدارک:

مدارک به صورت الکترونیکی (ارسال تیکت در سایت) و پستی قابل ارسال می باشد.

آدرس پستی: تهران – میدان آرژانتین – ابتدای بلوار افریقا – نبش بن بست حکمت– ساختمان مرکزی –دبیرخانه مرکزی     کد پستی: ۱۵۱۶۹۵۴۶۳۳

 

نکات قابل توجه

متقاضی محترم برای ارسال رزومه صرفا از فرم رزومه بانک حکمت ایرانیان استفاده شود. در غیر این صورت رزومه هایی که مطابق با فرم مذکور نباشند، مشخصات آنان مورد بررسی قرار نمی گیرد. (دانلود رزومه)

توجه: شایان ذکر است پروژه کسر خدمت فقط شامل حال دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی(ارشد و دکتری) می شود.

خواهشمند است از هرگونه مراجعه حضوری و یا برقراری تماس تلفنی با بخش های بانک جدا خودداری فرمایید.

در صورت وجود هرگونه ابهام و یا مشکل می توانید سوال خود را از طریق ارسال تیکت در سایت مطرح نمایید. لازم به ذکر است که بسیاری از سوالات شما در فایل «پاسخ به سوالات متداول» پاسخ داده شده است، فلذا این فایل را دقیق مطالعه فرمایید.