اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات همایش ملی برند در ورزش
51. طراحی مدل معادلات ساختاری نقش تاکتیک های بازاریابی ارتباطی در عشق به برند هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتسال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فرهنگی ورزشی فوتسال فرش آرا)
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 152. عوامل موثر بر حمایت مالی شرکت های خصوصی از برند باشگاه های ورزشی شهر مشهد
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 153. عوامل موثر بر وفاداری به برند کفش ورزشی در میان دانشجویان پسر تربیت بدنی
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 154. مقایسه رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برندهای خارجی در مقابل برندهای داخلی پوشاک ورزشی
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 155. مقایسه عوامل موثر بر وفاداری دو گروه بازیکنان فوتبال وفادار به یک و چند نام تجاری پوشاک ورزشی در لیگ برتر ایران
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 156. مقایسه قدرت اجتماعی برندهای ورزشی داخلی و خارجی از دیدگاه دانشجویان ورزشکار
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 157. مقایسه هویت برندهای ورزشی از دیدگاه دانشجویان دختر و پسر ورزشکار منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 159. نقش ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتری به برند وسایل ورزشی
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 160. نقش بازاریابی ارتباطی بر اعتماد به برند در باشگاه های لیگ برتر فوتسال کشور (مطالعه موردی : باشگاه فرش آرا مشهد)
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 161. نقش تبلیغات محیطی در رویدادهای ورزشی بر برجسته سازی برند شرکتهای تجاری
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 162. نقش هویت برند مسابقات ورزشی بین دانشگاهی بر تبلیغ توصیه ای شهر میزبان (مطالعه موردی: مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه های منطقه 3 ورزش کشور)
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 163. پیش بینی رفتار آتی مشتریان پارک های آبی بر اساس هویت اجتماعی برند
سال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1
نتایج 51 تا 100 از مجموع 63