مقالات مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، دوره 8، شماره 41.اثر شبکه های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس2.نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو)3.طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی4.تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی5.شناسایی شاخص های توسعه مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور6.اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند7.ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران8.نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشیتاریخ نمایه سازی مقالات: 24 اسفند 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 309 آرشیو سال 1403 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 11شماره: 3آرشیو سال 1402 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 11شماره: 2دوره: 11شماره: 1دوره: 10شماره: 4دوره: 10شماره: 3آرشیو سال 1401 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 9شماره: 4دوره: 10شماره: 2دوره: 10شماره: 1دوره: 9شماره: 3آرشیو سال 1400 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 9شماره: 2دوره: 8شماره: 3دوره: 8شماره: 4دوره: 9شماره: 1آرشیو سال 1399 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 8شماره: 2دوره: 7شماره: 4دوره: 8شماره: 1دوره: 7شماره: 3آرشیو سال 1398 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 6شماره: 4دوره: 7شماره: 1دوره: 7شماره: 2دوره: 6شماره: 23آرشیو سال 1397 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 5شماره: 19دوره: 5شماره: 20دوره: 6شماره: 21دوره: 6شماره: 22آرشیو سال 1396 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 4شماره: 15دوره: 4شماره: 16دوره: 5شماره: 17دوره: 5شماره: 18آرشیو سال 1395 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 3شماره: 11دوره: 3شماره: 12دوره: 4شماره: 13دوره: 4شماره: 14آرشیو سال 1394 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 4دوره: 3شماره: 1دوره: 3شماره: 2آرشیو سال 1393 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 4دوره: 2شماره: 1دوره: 2شماره: 2آرشیو سال 1392 مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2