اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت
52. کیفیت در سازمان های خدماتی : مدلی برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکداری
مقاله کاملسال انتشار: 1383زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2253. ARE THE BALANCED SCORECARD AND THE EFQM EXCELLENCE MODEL MUTUALLY EXCLUSIVE OR DO THEY WORK TOGETHER TO BRING ADDED VALUE TO A COMPANY
مقاله کاملسال انتشار: 1383زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: ALFRED KARABEDIANتعداد صفحات مقاله: 2254. Comparativeness to Competitiveness by Benchmarking
مقاله کاملسال انتشار: 1383زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Mehran Sepehriتعداد صفحات مقاله: 1855. Dimension quality and the means to manage it
مقاله کاملسال انتشار: 1383زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Mojgan Nikravan Mofradتعداد صفحات مقاله: 1357. Fit for the future – the evolving role of the quality manager
مقاله کاملسال انتشار: 1383زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Michael Debenhamتعداد صفحات مقاله: 658. International symposium Quality management and sustainable competitiveness in global environment Subject of article: Role of empowerment in Total quality management and sustained competitiveness
مقاله کاملسال انتشار: 1383زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: مجتبی اسکندریتعداد صفحات مقاله: 1459. Quality Management in Iran Past Experience, Attitudes, and Challenges along Its Progress
سال انتشار: 1383زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: S. Mehrdad Mohammadi - S. Farzad Mohammadi, - Morteza Zohrabi, - Behrooz Riahi,تعداد صفحات مقاله: 264. The Strategic Approach to the International Competitiveness Under Conditions of Globalization
مقاله کاملسال انتشار: 1383زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Larisa Qorganashviliتعداد صفحات مقاله: 8
نتایج 51 تا 100 از مجموع 64