اطلاعات کنفرانس
بیست و ششمین نشست تخصصی اقتصاد و رسانه و همایش ملی آفند رسانه ای
محل برگزاری: دماوند
تاریخ برگزاری: 5 مرداد 1400
تاریخ نمایه سازی: 30 فروردین 1401
تعداد صفحات: 370
تعداد مقالات :17
نمایش مقالات: 4350
شناسه ملی این کنفرانس: FREETHINK06
نویسندگان مشارکت کننده: 22 پژوهشگر
مجموعه مقالات بیست و ششمین نشست تخصصی اقتصاد و رسانه و همایش ملی آفند رسانه ای
1. آفندهای رسانه ای: اهداف، ابزارها و روش ها
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 202. ابزارهای قانونی برای حمایت از تهاجم رسانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 303. استراتژی رسانه ای و تصویری داعش در به چالش کشیدن نظم بین الملل
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: سیده مهناز حسینیتعداد صفحات مقاله: 246. بررسی ساختارها، امکان سنجی و راهکارهای آفند رسانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: حسین ضیایی جباریتعداد صفحات مقاله: 297. بررسی نقش رسانه های مهاجم در کاهش مشارکت رای دهندگان افغانستان- مطالعه موردی: مشارکت زنان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۹ افغانستان
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 188. دستور کار مدیران رسانه ها در تشکیل اتاق فکر سیاست گذاری و تشکیل جبهه متحد علیه رسانه های مهاجم
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: سیده زهرا صالحیتعداد صفحات مقاله: 119. راهبرد شبکه های اجتماعی علیه افسردگی در دوران قرنطینه
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: محسن حائری زادهتعداد صفحات مقاله: 1512. سلاح سازی از رسانه های اجتماعی برای تولید خشونت
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: بهزاد نجمه زعیمتعداد صفحات مقاله: 2715. طراحی چارچوب سیاست های رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در مقابله با جنگ نرم
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 30
نتایج 1 تا 50 از مجموع 17