مقالات فصلنامه پژوهش های اقتصاد صنعتی، دوره 4، شماره 131.ارتباط ساختار بازار و شدت تبلیغات در صنایع کارخانه ای ایران FullText2.بررسی رابطه علیت بین کارایی بازار کالا و کامیابی اقتصادی (مطالعه موردی: کشورهای آسیایی دارای شاخص عملکرد رقابت صنعتی ضعیف) FullText3.ارزیابی تاثیر تسهیل تجاری بر تجارت دوجانبه صنعتی کشورهای درحال توسعه FullText4.ارزیابی تاثیر عوامل قیمتی، درآمدی و کارایی بر شدت انرژی در صنعت برق ایران: کاربرد مدل SVAR در نیروگاه های حرارتی FullText5.اندازه گیری مارک آپ و قدرت بازاری در بخش صنعت ایران: رویکرد مرز تصادفی FullText6.ارزیابی ساختار بازار در صنعت بانکداری ایران FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 31 مرداد 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 334 آرشیو سال 1402 فصلنامه پژوهش های اقتصاد صنعتیدوره: 7شماره: 25دوره: 7شماره: 24دوره: 7شماره: 23دوره: 6شماره: 22آرشیو سال 1401 فصلنامه پژوهش های اقتصاد صنعتیدوره: 6شماره: 21دوره: 6شماره: 20دوره: 6شماره: 19آرشیو سال 1400 فصلنامه پژوهش های اقتصاد صنعتیدوره: 5شماره: 18دوره: 5شماره: 17دوره: 5شماره: 16دوره: 5شماره: 15آرشیو سال 1399 فصلنامه پژوهش های اقتصاد صنعتیدوره: 4شماره: 11دوره: 4شماره: 12دوره: 4شماره: 13دوره: 4شماره: 14آرشیو سال 1398 فصلنامه پژوهش های اقتصاد صنعتیدوره: 3شماره: 7دوره: 3شماره: 8دوره: 3شماره: 9دوره: 3شماره: 10آرشیو سال 1397 فصلنامه پژوهش های اقتصاد صنعتیدوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 5دوره: 2شماره: 6آرشیو سال 1396 فصلنامه پژوهش های اقتصاد صنعتیدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2