مقالات پژوهشنامه تاریخ، سیاست و رسانه، دوره 1، شماره 11.استقبال مخاطبان از سیمای جمهوری اسلامی (مطالعه موردی: شهر شیراز) FullText2.تبیین و تعریف سازمان رسانه و سیاست گذاری های رسانه ای در ایران، بر مبنای مدل مدیریت توسعه محور FullText3.ساختار نوین سیاست خارجی عربستان سعودی در تحولات اخیر خاورمیانه FullText4.ارتباطات فرهنگی ایران و آلمان و تاثیر آن بر جریان های روشنفکری در ایران (۱۲۵۶ تا ۱۲۹۷ ه.ش. ۱۲۸۸ تا ۱۳۳۶ ه.ق.) FullText5.سکولاریسم در ایران بعد از انقلاب اسلامی؛ ضرورت یا انحراف FullText6.دیدگاه امام خمینی (قدس سره) در رابطه با کارکرد رسانه و تبیین نقش متحول کننده ی رسانه در تبلیغ انقلاب و جمهوری اسلامی FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 28 آذر 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 270 آرشیو سال 1401 پژوهشنامه تاریخ، سیاست و رسانهدوره: 5شماره: 3دوره: 5شماره: 4دوره: 5شماره: 2دوره: 5شماره: 1آرشیو سال 1400 پژوهشنامه تاریخ، سیاست و رسانهدوره: 4شماره: 4دوره: 4شماره: 1دوره: 4شماره: 3دوره: 4شماره: 2آرشیو سال 1399 پژوهشنامه تاریخ، سیاست و رسانهدوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 1آرشیو سال 1398 پژوهشنامه تاریخ، سیاست و رسانهدوره: 2شماره: 1دوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 3آرشیو سال 1397 پژوهشنامه تاریخ، سیاست و رسانهدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 4