مقالات مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی، دوره 9، شماره 41.الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری FullText2.طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه FullText3.به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه FullText4.نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی FullText5.تاثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان FullText6.تاثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 20 مهر 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 578 آرشیو سال 1402 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 22شماره: 53دوره: 22شماره: 54آرشیو سال 1401 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 21شماره: 51دوره: 21شماره: 52دوره: 21شماره: 50دوره: 21شماره: 49آرشیو سال 1400 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 20شماره: 48دوره: 20شماره: 47دوره: 20شماره: 46دوره: 20شماره: 45آرشیو سال 1399 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 19شماره: 41دوره: 19شماره: 42دوره: 19شماره: 43دوره: 19شماره: 44آرشیو سال 1398 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 18شماره: 37دوره: 18شماره: 38دوره: 18شماره: 39دوره: 18شماره: 40آرشیو سال 1397 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 17شماره: 36دوره: 17شماره: 35دوره: 17شماره: 34دوره: 17شماره: 33آرشیو سال 1396 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 16شماره: 32دوره: 16شماره: 31دوره: 16شماره: 30دوره: 16شماره: 29آرشیو سال 1395 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 15شماره: 28دوره: 15شماره: 27دوره: 15شماره: 261دوره: 15شماره: 26آرشیو سال 1394 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 14شماره: 25دوره: 14شماره: 24دوره: 14شماره: 23دوره: 14شماره: 22آرشیو سال 1393 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 13شماره: 21دوره: 13شماره: 20دوره: 13شماره: 19دوره: 13شماره: 18آرشیو سال 1392 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 12شماره: 17دوره: 12شماره: 16دوره: 12شماره: 15دوره: 12شماره: 14آرشیو سال 1391 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 11شماره: 13دوره: 11شماره: 12دوره: 11شماره: 11دوره: 11شماره: 10آرشیو سال 1390 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 10شماره: 9دوره: 10شماره: 8دوره: 10شماره: 7دوره: 10شماره: 6آرشیو سال 1389 مجله چشم انداز مدیریت بازرگانیدوره: 9شماره: 4دوره: 9شماره: 3دوره: 9شماره: 2دوره: 9شماره: 1