اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات اولین کنگره بین المللی چشم انداز مدیریت کلاس جهانی در ایران
52. نقش شخصیت برند محصول در تصمیم گیری و انتخاب مشتری (مطالعه موردی بررسی ترجیح برند البسته های ورزشی آدیداس در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر)
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1353. Identifying and Explaining Effective Indicators for World Class Universities
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1154. Improvement Of Efficiency In Product Designing To Reach World Class Competency By Using Of QFD & TRIZ
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1455. Mathematical modelling and solving the Car Resequencing Problem consideringremaining in PBS buffer as a new objective
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Hossein RezaeiBadra - Fariborz Jolaib - Seyed Mohammad Hassan Hosseinic - Hosseinic Esmaeliandتعداد صفحات مقاله: 2156. World-Class Marketing in Post - Sanction EraImplication and challenges for promoting Persian products in globalmarket
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 18
نتایج 51 تا 100 از مجموع 56