مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی بازاریابی پایدار و اهداف توسعه پایدار ارائه شده در ششمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار (1399)
- بررسی بازاریابی پایدار و اهداف توسعه پایدار ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت (1399)
- بررسی تاثیر تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکت ارائه شده در کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (1398)
تحصیلات تخصصی
- دکتری تخصصی DBA 1397-1398
- کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی - بازاریابی 1394-1398
- کارشناسی مهندسی صنایع - برنامه ریزی و تحلیل سیستمها 1383-1387
- دکتری حرفه ای مدیریت بازرگانی - بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی