مقالات کنفرانسهای داخلی
- تاثیر اعتماد به نفس مصرفکنندگان بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری (1402)
- تاثیر نگرانی زیست محیطی مصرف کنندگان بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد (1402)
- دیدگاه مصرف کنندگان نسبت به برچسب های سازگار با محیط زیست و تاثیر آن بر قصد خرید این محصولات ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان (1402)