مقالات کنفرانسهای داخلی
- برنامه درسی تلفیقی و اهمیت آن در دوره ابتدایی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه (1402)
- نقش وسایل کمک آموزشی در ارتقاء و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه (1402)
- جایگاه قومیت در برنامه درسی مدارس متوسطه ایران ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه (1402)
- بررسی ضرورت توجه به کودک مداری و حقوق کودکان در دوران کرونایی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه (1402)
- بررسی جایگاه برنامه درسی فوق برنامه در مدارس ایران ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و حقوق کودک در جهان اسلام (1401)
- نقش برنامه درسی پنهان در مدارس ایران ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و حقوق کودک در جهان اسلام (1401)
- بررسی یادگیری خود راهبر بر پیشرفت تحصیلی فراگیران ارائه شده در دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1401)
- چالش ها و فرصت های موک در نظام آموزش عالی ارائه شده در دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1401)
- بررسی برنامه درسی تلفیقی بر خلاقیت و نوآوری فراگیران ارائه شده در دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1401)
- بررسی برنامه درسی تلفیقی در مدارس چند پایه ارائه شده در دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1401)
- عباسی مشعوف ،معصومه و نجارباشی،مریم .”بررسی ضرورت توجه به کودک مداری و حقوق کودکان در دوران کرونایی “.اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی ،علوم اجتماعی علوم تربیتی و فلسفه. (1401)
- نجارباشی،مریم،مهرآبادی،فاطمه و غفوری،زهرا “چالش ها و فرصت های موک در نظام آموزش عالی”. دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی،آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1401)
- نجارباشی،مریم،ترابی،فرزانه،قنبری،علی و محمدی،فواد “بررسی برنامه درسی تلفیقی برخلاقیت و نوآوری فراگیران”. دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی ،آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران . (1401)
- نجارباشی،مریم،ترابی،فرزانه،کاشفی،نگین و غلامی،امیر. “بررسی جایگاه برنامه درسی فوق برنامه در مدارس ایران”. دهمین همایش بین المللی روانشناسی،علوم تربیتی و حقوق کودک در جهان اسلام. (1401)
- ترابی،فرزانه،نجارباشی،مریم،روچینی،محمد و ایزدی گنابادی،آرزو. “بررسی برنامه درسی تلفیقی در مدارس چند پایه”. دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی،آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران. (1401)
- ترابی،فرزانه،نجارباشی،مریم،روچینی،محمد و ایزدی گنابادی،آرزو. “برنامه درسی تلفیقی و اهمیت آن در دوره ابتدایی”. اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی ،علوم اجتماعی علوم تربیتی و فلسفه. (1401)
- مهرآبادی،فاطمه،نجارباشی،مریم،ترابی،فرزانه،یاری،محمد. “بررسی یادگیری خودراهبر بر پیشرفت تحصیلی فراگیران”. دهمین پژوهش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی ،آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران. (1401)
- نجارباشی،مریم،ترابی،فرزانه و یاری،محمد. “بررسی جایگاه قومیت در مدارس متوسطه ایران”. اولین کنفرانس بین المللی،روانشناسی،علوم تربیتی،علوم اجتماعی و فلسفه . (1401)
- ترابی،فرزانه،نجارباشی،مریم ،روچینی،محمد و مهرآبادی،محمدحسین. “نقش وسایل کمک آموزشی در ارتقاء و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ”. اولین کنفرانس بین المللی،روانشناسی،علوم تربیتی،علوم اجتماعی و فلسفه . (1401)
- ترابی،فرزانه،نجارباشی،مریم ،رستمی انگاس،سارا و مسعود ،فاطمه. “نقش برنامه درسی پنهان در مدارس ایران”. دهمین همایش بین المللی،روانشناسی، علوم تربیتی و حقوق کودک در جهان اسلام. (1401)
تحصیلات تخصصی
- کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی دانشگاه فردوسی مشهد1400-1402
- کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد1395-1400
سوابق شغلی و تخصصی
- سابقه تدریس در معلم رسمی آموزش و پرورش (1402-تاکنون)
جوایز و افتخارات
- رتبه۲۰_ارشدعلوم تربیتی_گرایش برنامه ریزی درسی (1400)
- رتبه ۱۸_ارشد علوم تربیتی_گرایش مدیریت آموزشی (1400)