مقالات کنفرانسهای داخلی
- مرور سیستماتیک تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی تجاری(B۲B) ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری (1401)
- بررسی استراتژی های توسعه برند در بازارهای بین المللی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی (1400)
- نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیک ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی (1399)
- بررسی نقش ابزارهای دیجیتال در برندسازی(مورد مطالعه شرکت ایستک) ارائه شده در کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی (1398)