سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- The Impact of Read-Aloud Method on Reading Comprehension and Motivation: The Case of Iranian EFL Learners ارائه شده در سومین کنفرانس رویکردهای نوین در آموزش و ارزیابی زبان انگلیسی (1397)
- Language Learning Motivation in Iranian EFL: An exploration of the motivational orientations and psychological reactance ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مطالعات زبان (1397)
- Blending Blended Instruction with EFL Learning Practices of General English for Academic Purpose Courses ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مطالعات زبان (1397)
- Vocabulary Learning Strategies Used by Undergraduate EFL Iranian Students ارائه شده در اولین همایش ملی رویکردهای نوین در آموزش زبان انگلیسی و زبان شناسی کاربردی (1396)
- Differences and similarities between these set of books, international, national, and local ELT source in terms of the application of refusal, and acceptance as pragmatic speech acts. ارائه شده در همایش ملی زبان ، ادبیات و ترجمه در آموزش و پرورش (1394)
- Differences and similarities between these set of books,Iranian and non-Iranian ELT textbooks in terms of the application of complaint and compliment as pragmatic speech acts. ارائه شده در همایش ملی زبان ، ادبیات و ترجمه در آموزش و پرورش (1394)
- Treatment of three international, national, and local ELT source with the concept of speech acts of acceptance and refusal ارائه شده در همایش ملی زبان ، ادبیات و ترجمه در آموزش و پرورش (1394)
- Teaching English Grammar based on Post-Method VS. Traditional Method to Iranian EFL High School Students ارائه شده در همایش ملی زبان ، ادبیات و ترجمه در آموزش و پرورش (1394)
- Does Post method Approach has any Effects on Grammar Learning? ارائه شده در همایش ملی زبان ، ادبیات و ترجمه در آموزش و پرورش (1394)
- Teaching Grammar to Iranian High School Students : Explicit Vs Implicit Methods ارائه شده در اولین همایش ملی زبان انگلیسی، ادبیات و ترجمه در آموزش و پرورش (1393)
- The Effect of Teaching Grammar through Implicit and Explicit Methods ارائه شده در اولین همایش ملی زبان انگلیسی، ادبیات و ترجمه در آموزش و پرورش (1393)
- A Quantitative Analysis of the Relationship Between Emotional Intelligence and Foreign Language Testing ارائه شده در اولین همایش ملی تحقیقات در زمینه آموزش زبان انگلیسی، مترجمی و زبانشناسی (1391)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- Acquisition of L۳ English Past Perfect, Present Progressive, and Present Perfect Tenses by L۱ Kirundi-L۲ French Bilinguals منتشر شده در مجله آموزش زبان و مطالعات ترجمه (1402)
- Junior Secondary School Students’ Motivation for Learning Multiple Foreign Languages in Burundi: A Cross-sectional Study منتشر شده در فصلنامه بین المللی تحقیقات در آموزش زبان (1402)
- تاثیر یادگیری مبتنی بر داده بر نگارش انگلیسی متون علمی و دانشگاهی دانشجویان علوم پزشکی منتشر شده در مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد (1402)
- Persian and Arabic Language Students’ L۳ Acquisition of English Plural Marking: Language of Instruction Matters for Cross-Linguistic Influence منتشر شده در مجله افق های زبان (1401)
- بررسی طولی هوش هیجانی صفتی و اضطراب کلاس زبان خارجی در زبان آموزان ایرانی: مدلسازی منحنیهای رشد پنهان منتشر شده در دوماهنامه جستارهای زبانی (1401)
- Implicit Theories of Intelligence and Corrective Feedback Preferences منتشر شده در مطالعات زبان کاربردی ایران (1401)
- Exploring Iranian Pre-Service English Teachers’ Intercultural Communicative Competence (ICC) Identities and the Role of Mentor Teachers منتشر شده در فصلنامه پژوهشهای نوین در مطالعات زبان انگلیسی (1400)
- Exploring Iranian Pre-Service English Language Teachers’ Professional Identity through Sociocultural Lens منتشر شده در مطالعات زبان کاربردی ایران (1400)
- The Effect of Academic Context of Learning on L۳ Acquisition of Iranian Bilinguals منتشر شده در فصلنامه یادگیری و حافظه (1400)
- تاثیر استفاده از پیام کوتاه در یادگیری واژگان به صورت قصدی و ضمنی در زبان آموزان ایرانی انگلیسی به عنوان زبان خارجی منتشر شده در دوفصلنامه پیشرفتهای نوین در اموزش زبان انگلیسی و زبان شناسی کاربردی (1398)
- The Effects of Systemic-Theoretical Instruction on Developing Iranian EFL Learners’ Explicit and Implicit Knowledge of Tense-Aspect System منتشر شده در فصلنامه آموزش و پژوهش زبان (1398)
- Iranian Teacher Trainees’ Attitudes towards English as a Lingua Franca منتشر شده در مطالعات زبان کاربردی ایران (1397)
- The Impact of the Asynchronous Online Discussion Forum on the Iranian EFL Students’ Writing Ability and Attitudes منتشر شده در تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی (1397)
- Metadiscourse Features in Medical Research Articles: Subdisciplinary and Paradigmatic Influences in English and Persian منتشر شده در مجله تحقیقات زبان شناسی کاربردی (1397)
- Concept-based Instruction and Teaching English Tense and Aspect to Iranian School Learners منتشر شده در فصلنامه مسائل آموزش زبان انگلیسی (1396)
- "تحلیل فراگیری افعال کمکی انگلیسی در فارسی زبانان از منظر نظریه انتقال کامل/دسترسی کامل" منتشر شده در پژوهش های زبانشناختی در زبانهای خارجی (1396)
- The Effect of Read-Aloud Method on Iranian EFL Learners’ Reading Comprehension منتشر شده در مجله زبانشناسی کاربردی و ادبیات کاربردی: دینامیک و پیشرفت (1395)
- The Impact of Individual Differences on the Interlanguage Pragmatics of Iranian EFL learners in Institutional Discourse منتشر شده در فصلنامه مسائل آموزش زبان انگلیسی (1394)
- Exploring the effects of instruction on EFL learners’ pragmatic development منتشر شده در دوفصلنامه آموزش زبان انگلیسی (1392)
- THE EFFECT OF STANDARD AND REVERSED SUBTITLING VERSUS NO SUBTITLING MODE ON L۲ VOCABULARY LEARNING منتشر شده در فصلنامه آموزش مهارتهای زبان (1390)
- On the Use of Diary Study to Investigate Avoidance Strategy in Spoken English Courses منتشر شده در مطالعات زبان کاربردی ایران (1389)
- A Study of Reading Strategies Using Task-Based Strategy Assessment* منتشر شده در مجله آموزش و یادگیری زبان انگلیسی (1389)
- The Iranian Students & Teachers' Perceptions of the Role of Explicit Grammar Instruction & Error Correction منتشر شده در دوفصلنامه آموزش زبان انگلیسی (1386)
- L۲ Learners' Construction of Models of L۲ Literacy in an EFL Context: A Socio-cultural Perspective منتشر شده در فصلنامه کاوش نامه زبان و ادبیات فارسی (1384)
- Young Persian Speakers’L۲ Phonological Decoding Abilities & Their L۲ Reading Comprehension Proficiency منتشر شده در فصلنامه کاوش نامه زبان و ادبیات فارسی (1383)
- Young Persian readers’ understanding of L۲ grammatical contrasts and their L۲ reading proficiency منتشر شده در فصلنامه کاوش نامه زبان و ادبیات فارسی (1380)