سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- شناسایی عوامل موثر بر موفقیت شرکت با استفاده ازمدل دلتا (مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی (1400)
- بررسی تاثیر تاکتیکهای پیشبرد فروش بر هویت یابی با برند مطالعه موردی:(فروشندگان خرده فروشی برند مولفیکس) ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت (1399)
- بررسی رفتار شهروندان در زمینه استفاده از خدمات الکترونیک در بحران کرونا ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری (1399)
- نقش استانداردسازی وسفارشی سازی خدمات در ایجاد وفاداری ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا (1397)
- اهمیت توجه به جزییات در مدیریت خرده فروشی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396 (1396)
- پیش بینی وفاداری برند از طریق تعیین هویت مشتری با برند ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396 (1396)
- خرده فروشی بر مبنای سرگرمی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396 (1396)
- بررسی عوامل موثر بر ایجاد دلبستگی شغلی در کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396 (1396)
- رتبه بندی عوامل موثر بر ایجاد دلبستگی شغلی در کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396 (1396)
- بررسی تاثیر ادراک کارکنان از مسیولیت اجتماعی سازمان و هویت سازمانی بر رفتار شهروندی کارکنان ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع (1396)
- بررسی عوامل ایجادکننده تمایل به خرید و مصرف کالای سبز ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی (1395)
- تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی همراه با نقش تعدیل گر آشفتگی محیطی. مورد مطالعه: مدیران شرکتهای داروسازی و پتروشیمی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی (1395)
- تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی شرکتهای تجاری مورد مطالعه : شرکتهای داروسازی ارائه شده در کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار (1394)
- تأ ثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش برند بانک مورد مطالعه: شعب بانک سپه شهراصفهان ارائه شده در کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار (1394)
- عوامل فنی، سازمانی و محیطی موثر بر تسهیم دانش در میان اعضا ء هیئت علمی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات (1394)
- رابطه ارزش ادراک شده توسط مشتری بر وفاداری مشتریان ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات (1394)
- عوامل موثربرپذیرش بانکداری الکترونیک باتلفیق مدل پذیرش فناوری وریسک ادراک شده ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات (1394)
- بررسی رابطه قابلیت های سیستم های اطلاعات مدیریت بر عملکرد بانک ها ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات (1394)
- بررسی نق صفات اخلاقی بر ارزش برند بانک (مورد مطالعه: شعب بانک سپه شهر اصفهان) ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (1394)
- تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی همراه با نقش تعدیل گر آشفتگی محیطی (مورد مطالعه : شرکتهای داروسازی) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- استفاده از رویکرد تحلیل ذی نفعان در شناسایی موانع سازمانی پذیرش زنجیره ی تامین مدور منتشر شده در فصلنامه مدیریت زنجیره تامین (1401)
- واکاوی سیاست ها و برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری مابین ایران و چین منتشر شده در فصلنامه جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای (1400)
- بهرامی مژگان، شماعی ویدا. بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد مردم شهر اصفهان در زمینه استفاده از خدمات الکترونیک در زمان شیوع کرونا (کووید-۱۹). مجله کنترل ۱۳۹۹; ۱۴ (S۱) :۳۱-۲۳ (1399)
- خسروی نژاد، روح اله ؛ بهرامی، مژگان ؛ براتی، مسعود ؛(1397). تحلیل رابطه بازاریابی رابطه ای با ارزش ویژه برند بانک: نقش تعدیل گر اخلاق کسب و کار . اخلاق در علوم و فناوری بهار ، سال سیزدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم)/ISC (11 صفحه - از 116 تا 126 ) (1397)
- بهرامی, مژگان, خانی, ناصر, & مرادی موگویی, محمدرضا. (1397). نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک. مدیریت بازاریابی, 13(41), 79-91. (1397)
- علی عطافر ، ناصر خانی خوزانی ، مژگان بهرامی سامانی (1389 ). "تاثیر استراتژی های منابع انسانی بر عملکرد سازمانی بر اساس مدل امتیازات متوازن در اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان" . نشریه پژوهش های مدیریت عمومی شماره9 (1389)
- عطافر علي,بهرامي ساماني مژگان.(1388). میزان استفاده از مولفه های سازمان یادگیرنده در دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی شهر کرد. نشریه آموزش عالی ایران. دوره 2, شماره 1; صفحه 161تا صفحه 179. (1388)
سوابق استادی
- استادیار موسسه آموزش عالی هشت بهشت(1393-تاکنون )
تحصیلات تخصصی
- دکتری تخصصی مدیریت UTM2009-2013
سوابق شغلی و تخصصی
- سابقه کار دانشگاهی در عضو هیات علمی (1393-1400)