اولین کنفرانس ملی روندهای نوین در مدیریت برند، تبلیغات، بازاریابی و رسانه

The first national conference of new trends in brand management, advertising, marketing and media

اولین کنفرانس ملی روندهای نوین در مدیریت برند، تبلیغات، بازاریابی و رسانه روز سه شنبه، 15 اسفند، 1402 توسط شرکت ژرف پژوهان دانای نوین و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اصفهان برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

اولین کنفرانس ملی روندهای نوین در مدیریت برند، تبلیغات، بازاریابی و رسانه

محل برگزاری: اصفهان
سال برگزاری: 1402
شناسه ملی این کنفرانس: CBMAMM01

توضیحات کنفرانس

محورهای کنفرانس:


۱. مدیریت برند و استراتژی‌های بازاریابی
۲. تحلیل و تفسیر رفتار مصرف‌کنندگان و تغییرات در بازار
۳. فناوری‌های رسانه‌ای و تاثیرات آن بر بازاریابی و تبلیغات
۴. مدیریت روابط با مشتریان و تاثیر آن بر برندینگ و بازاریابی
۵. تحلیل و ارزیابی رقبا و رقابت در بازار
۶. تبلیغات و رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و برندینگ
۷. مدیریت ارتباط با رسانه‌ها و تاثیر آن بر برندینگ و بازاریابی
۸. تحقیقات بازاریابی و روش‌های تحقیقاتی در بازاریابی
۹. مدیریت بحران در بازاریابی و تاثیر آن بر برندینگ
۱۰. ایجاد تجربه مشتری مثبت و تاثیر آن بر بازاریابی و برندینگ

درج در تقویم: 14 تیر 1402 - تعداد مشاهده 3067 بار