مقالات کنفرانسهای داخلی
- نقش فضای وب در مدیریت موفقیت و شکست فرآیند بازاریابی (Cloud Marketing) شرکتهای خدماتی (مطالعه موردی: شرکتهای نوین خدماتی استارت آپ گردشگری در شهر تهران) ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع (1398)
- تاثیر هوش تجاری (BI) بر عملکرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با محوریت نوآوری، یادگیری شبکه ای، قابلیت ها و ارزش های عملیاتی و استراتژیکی ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع (1398)
- بررسی تاثیر ارزش درک شده محصولات سبز در مصرف کننده، ارتباط با نام تجاری و وفاداری برند ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع (1397)
- تاثیر تیم هوش تجاری بر ارزش تجاری عملیاتی، ارزش تجاری استراتژیک و مزیت رقابتی با نقش میانجی زیرساخت هوش تجاری، قابلیت های هوش تجاری عملیاتی و استراتژیک و قابلیت های سنجش عملکرد (مطالعه موردی: ساپکو) ارائه شده در دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران (1397)
- نقش حاکمیت شرکتی بر کارایی سرمایه فکری در سازمانها ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم (1395)
- بررسی تاثیر مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی بر افزایش تمایل به کار گروهی در شرکت بیمه ایران ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم (1394)
- IDENTIFY AND PRORITIZE MARKETING MIX FROM THE CUSTOMERS PERSPECTIV (4C) ON THE COMPETETINVENESS OF INSURANCE COMPANIES USING MULTI-CRITERIA DECISION MAKING ELECTRE TECHNIQUE (CASE STUDIY: TEHRAN INSURANCE COMPANIES) ارائه شده در کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت (1394)
- Study and Ranking Effective Consumers Satisfaction Indexes (CSI) as a Pre-requisite of Consumers Relationship Management (CRM) in Banking System via AHP Technique ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی (1393)
- تدوین مدل مدیریت، استراتژیک منابع انسانی بر مبنای توانمندسازی منابع انسانی بررسی موردی"شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس" ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک (1386)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- رابطه شیوه های مدیریت منابع انسانی و موفقیت پروژه با متغیر تعدیل گر اخلاق کاری منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1400)
- امکان ایجاد مزیت رقابتی با بهره گیری از عملکردهای زیست محیطی- اقتصادی و اجتماعی با حمایت مدیران میانی و عالی و اتخاذ استراتژی منتشر شده در نشریه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه (1400)
- بررسی تاثیر تلاش بازاریابی برندهای لوکس بر ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: مصرف کنندگان ایرانی برندهای لوکس در رسانه های اجتماعی) منتشر شده در فصلنامه تخصصی رشد فناوری (1397)
- تدوین مدل برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1393)