مقالات کنفرانسهای داخلی
- نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش واسطه ای عملکرد سازمانی ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری (1402)
- مروری بر مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و اثر آن بر مزیت رقابتی ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مدیریت، روانشناسی و آموزش و پرورش (1401)
تالیفات
- پایان نامه نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی با درنظر گرفتن گرفتن نقش واسطه ایعملکرد سازمانی - 1401 - فارسی
تحصیلات تخصصی
- کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه پیام نور واحد جویبار1399-1401