مقالات کنفرانسهای داخلی
- مرور نظام مند استدلال اخلاقی با رویکرد شناختی در افراد بزهکار ارائه شده در نهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1400)
- کشف تجاربی که موفقیت های تحصیلی دانشجویان دارای اختلالات یادگیری در دانشگاه را تحت تاثیر قرار می دهد: مروری بر طرح D R در آمریکا ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم تربیتی، روانشناسی و آسیب های اجتماعی (1399)
- بررسی متغیرهای تاثیرگذار بر خودتاب آوری از دوره ی نوجوانی تا آغاز بزرگسالی: مطالعه ی مروری نظام مند ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی،مشاوره وعلوم تربیتی (1398)
- بررسی تاثیر سبک شناختی وابسته به متن/ مستقل از متن بر استفاده از راهبردهای شناختی و فراشناختی در مهارت خواندن دختران دبیرستانی در درس زبان انگلیسی ارائه شده در چهارمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم تربیتی، روانشناسی و آسیب های اجتماعی (1397)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- واکاوی ابعاد و کیفیت تعاملات والدین در فرایندآموزش و یادگیری مجازی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1402)
- رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران منتشر شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی (1398)
- Khosravi R A, Nezami M. Analyzing Dimensions and Quality of Teaching-Learning Interactions by Elementary Teachers during the Covid-19 Pandemic. Iranian Journal of Educational Sociology 2022; 5 (3) :95-111 URL: http://iase-idje.ir/article-1-1172-en.html (2022)
- حسینی, افضل السادات, کشاورزیان, صادق, امیریان, سیده خدیجه, & نظامی, مینا. (1401). واکاوی تجارب زیسته مربیان مناطق محروم در کارگاه آنلاین خلاقیت. فصل نامه پژوهش های کاربردی روانشناختی, 13(4), 19-35. doi: 10.22059/japr.2023.344818.644304 (1401)
- نظامی, مینا, حاج حسینی, منصوره, صدری, مهدی, & اکبری مقدم کاخکی, مطهره. (1401). الگوی سواد یادگیری مادام العمر و نیازهای روان شناختی: نقش میانجی سرمایه های روان شناختی. فصل نامه پژوهش های کاربردی روانشناختی, 13(1), 129-145. doi: 10.22059/japr.2022.333484.644069 (1401)
- نظامی, مینا, حجازی موغاری, الهه, & صدری, مهدی. (1401). بررسی موانع و چالش های تحقق اهداف آموزش منش در مدارس ابتدایی کشورهای مختلف: مرور نظام مند. پژوهش های کیفی در علوم رفتاری (QRBS), 1(1), 1-9. doi: 10.22077/qrbs.2022.4778.1001 (1401)
- نظامی, مینا, نقش, زهرا, & حجازی, الهه. (1400). تحلیل چندسطحی رابطه انگیزش تحصیلی، ادراک دانش آموزان از جو مدرسه و احساس کارآمدی و رضایت شغلی معلمان. نوآوری های آموزشی, 20(1), 131-150. doi: 10.22034/jei.2021.128604 (1400)