محمود اسماعیلی امیدوار مدرس دانشگاه پژوهشگر وفعال حوزه نواوری کارشناس مدیریت دولتی کارشناس ارشد منابع انسانی ودکتری تصمیم گیری وخط مشی گذاری عمومی دانشگاه ازاد اسلامی قزوین در حال تحصیل عضورسمی فدراسیون جهانی مخترعین IFiA سفیر نواوری ایفیا درسال ۲۰۱۷ عضو هییت مدیره کانون کشوری اساتید حق التدریس دانشگاهها سابقه تدریس ۳۳ سال دارنده چندین مدال نقره طلا وبرنز ار مسابقات نواوری واختراعات سوییس کانادا اتحادیه افریقا کویت کره جنوبی رومانی... دریافت جایزه ویژه مسابقات اختراعات icanکانادا ۲۰۲۰مشاور عالی ریاست فدراسیون جهانی اختراعات در حوزه منابع انسانی ارایه مقالات متعد در کنفرانسهای داخلی هم بنیانگذار شهرک نواوری ایران
عضویت در مجامع و انجمنهای علمی
- عضو درانجمن بین المللی مدیران ایرانی وعضو ومشاور دبیر کل در انجمن بین المللی مخترعین انجمن بین المللی مدیران ایرانی انجمن بین المللی مخترعین
مقالات کنفرانسهای داخلی
- شبکه های اجتماعی و چگونگی عملکرد آنها در ترویج و توسعه نوآوری اجتماعی ارائه شده در دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار (1402)
- تحلیل موج ششم سیکل نواوری از دیدگاه شمپیتر وتاثیر ان در کسب وکارها ارائه شده در دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار (1402)
- بررسی تاثیر نظری نوع آوری اجتماعی بر میزان بهره بری در خدمات شرکتها و سازمانها ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری (1401)
- تاثیر نوآوریهای آموزشی بر یادگیری پایدار دانش آموزان پایه ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری (1401)
- تبیین و تشریح نوآوری اجتماعی و تاثیر آن در کاهش آسیبهای اجتماعی ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری (1401)
- قدرت نتیجه ی نو آوری یا نو آوری نتیجه ی قدرت؟ ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری (1401)
- ضرورت دانش و نقش مدیران روابط عمومی در جامعه پذیری سازمان های یادگیرنده و چالش های پیش رو ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام (1400)
- تاثیرات نواوری در تولید های بدون کارخانه با رویکرد اقتصاد مقاومتی ارائه شده در سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی (1400)
- بازاریابی ارگانیک و دنیای دیجیتال چگونه بر رفتار مشتریان تاثیر می گذارد؟ (تاثیر بازاریابی ارگانیک و دنیای دیجیتال در رشد کسب و کار) ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار (1400)
- ضرورت دانش و نقش مدیران روابط عمومی درتعهد سازمانی سازمان های آینده نگر و چالش های پیش رو ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1400)
- نقش مدیریت منابع انسانی اسلامی برعدالت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان در روابط عمومی ها وچالش های پیش رو ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1400)
- مروری بر بازاریابی ارگانیک و دنیای دیجیتال و اثر آن در رشد کسب و کار ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1400)
تالیفات
- کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده (انتشارات اسدی) - 1398 - فارسی
- کتاب اموزش فرهنگ شهروندی (مهروماه) - 1391 - فارسی
- کتاب تحول سازمانی (حریم دانش تهران) - 1387 - فارسی
سوابق استادی
- مربی (1370-1402)
تحصیلات تخصصی
- کارشناسی ارشد master innovation اتحادیه افریقا مراکش offid2020-2020
سوابق شغلی و تخصصی
- سابقه تدریس در مدرس دانشگاه (1393-1403)
جوایز و افتخارات
- مدال طلای اختراعات سوییس کانادا کویت رومانی اتحادیه افریقاوسوییس (2147483647)
سوابق حضور در دوره ها و کارگاههای تخصصی
- ارزشگذاری داراییهای نامشهود رتیبا pctمالکیت فکری - رتیب وwipoسازمان ملل (1402)