سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
عضویت در مجامع و انجمنهای علمی
- عضو هیات مدیره انجمن بازرگانی ایران
- رئیس شعبه استان آذربایجان شرقی کسب و کار ایران
- رئيس شعبه آذربایجان شرقی انجمن بازرگانی ایران
مقالات بین المللی خارج از کشور
- "An Application of a Hybrid MCDM Method for the Evaluation of Entrepreneurial Intensity among the SMEs: A Case Study", Hindawi Limited, (2014), Vol 2014, No : 1-16
- "THE IMPACT OF CUSTOMER SATISFACTION, CUSTOMER EXPERIENCE AND CUSTOMER LOYALTY ON BRAND POWER: EMPIRICAL EVIDENCE FROM HOTEL INDUSTRY", Vilnius Gediminas Technical University, (2018), Vol 19, No 2: 417-430
- "Evaluation of sustainable supply chain risk management using an integrated fuzzy TOPSIS- CRITIC approach", Elsevier BV, (2018), Vol 175, No : 651-669
- "Impact of social media marketing activities on brand equity and brand commitment in the leather industry", Inderscience Publishers, (2020), Vol 20, No 2: 191
- "A FUZZY DECISION-MAKING APPROACH FOR EVALUATION AND SELECTION OF THIRD PARTY REVERSE LOGISTICS PROVIDER USING FUZZY ARAS", Vilnius Gediminas Technical University, (2021), Vol 35, No 6: 635-657
- "Developing a model to analyse customers' purchasing intention with emphasise on the role of eWOM dimensions in social networks", Inderscience Publishers, (2022), Vol 13, No 2: 145
- Identifying Factors Affecting Green Consumer Purchase Behavior on E-Commerce Websites HBK Noubar, SR Holagh, A Sadri TalTech Journal of European Studies 13 (1), 40-62, 2023
- A model of sustainable consumer behavior in the insurance industry (Case study: Insurance Company Asia) A Effatpanah, H Bodaghi Khajeh Noubar, Y Alavimatin, F Farahmand International Journal of Nonlinear Analysis and Applications 14 (2), 341-358, 2023
- Factors affecting the identification and prioritization of export industrial clusters of Iran to the eurasian economic union (case study: Gilan province) R Yousefzadeh, H Bodaghi Khajeh Noubar, Y Alavimatin, F Farahmand International Journal of Nonlinear Analysis and Applications 14 (1), 1027-1045, 2023
- Designing a Customer Participation Model in Social Media Marketing (Case Study: Beauty Services of Skin and Hair) D Seyyednejad, H Bodaghi Khajeh Noubar, Y Alavimatin, M Ramezani Journal of Business Management 14 (4), 717-740, 2022
- Modeling the intention of customers to buy based on experience in virtual networks K Tolooee, HBK Noubar, H Gharehbiglo, M Ramazani Journal of Positive School Psychology, 9890-9904, 2022
- Intuitive Fuzzy Assessment (IFSs) Customers Green Perception Acceptance Based on the Visual Themes of Green Advertising in Social Media F Zahedi, H Bodaghi Khajeh Noubar, M Mahmoudzadeh, S Yazdani فصلنامه علمی آموزش محیط زیست و توسعه پایدار 10 (4), 125-145, 2022
- INTRODUCING A MODEL TO UNDERSTAND GREEN CONSUMER’S PURCHASE BEHAVIOR HBK Noubar, SR Holagh, A Sadri 12th International Scientific Conference „Business and Management 2022 “, 2022
- Presenting a structural model of customer behavioral intention in accepting social media marketing S Farajnezhad, H Bodaghi Khajeh Noubar, S Fakhimi Azar International Journal of Nonlinear Analysis and Applications 13 (1), 4053-4068, 2022
- Providing a Marketing Model of Hospitals based on the Sharing Economy and Local Conditions of Iran (Case Study of Hospital Services Industry). M Bonyadi, HB Khajeh Noubar International Journal of Hospital Research 11 (2), 2022
- دیریت منابع انسانی پایدار بر عملکرد شغلی و سلامت روان کارکنان سازمان پزشکی قانونی مرادی باروجی, علوی متین, بوداقی خواجه نوبر مجله علوم پزشکی رازی 28 (11), 0-0, 2022
- Developing a Medical Tourism Marketing Model by a Meta-Synthesis Method A Pashaeifar, M Ramezani, A Janati, YA Matin, HBK Noubar Quarterly Journal of Management Strategies in Health System, 2021
- Designing and presenting an application to improve the export performance of commercial companies (Case study of commercial companies in Ardabil province) T Taheri, H Bodaghi Khajeh Noubar, H Taghizadeh International Journal of Nonlinear Analysis and Applications 12 (Special …, 2021
- مدلِ کیفی/تعاملی (IQA) مضامینِ ادراک مبتنی بر کامیابی فراخود در حمایت از محصولات سبز: مطالعه شرکتهای دانش بنیان در حوزه مواد غذایی صبوری, بوداقی خواجه نوبر, عبدلی, علوی متین, زینالی علوم و تکنولوژی محیط زیست 23 (9), 109-124, 2021
- Validation of the pattern of brand marketing efforts on social media with customers in the Dermato-Cosmetic industry Y Kafilaleh, H Bodaghi Khajeh Noubar, A Motemani, A Peyvasteh Journal of System Management 7 (3), 311-331, 2021
- The impact of diffusion of innovation model on user behavioral intention in adopting social media marketing S Farajnezhad, H Bodaghi Khajeh Noubar, S Fakhimi Azar International Journal of Nonlinear Analysis and Applications 12 (2), 1611-1632, 2021
- Customer lifetime value analysis in the banking industry with an emphasis on brand equity B Seyedin, M Ramazani, H Bodaghi Khajeh Noubar, Y Alavimatin International Journal of Nonlinear Analysis and Applications 12 (2), 991-1004, 2021
- The Effectiveness of Social Media Marketing Model with Combined Approach (Case Study: Tehran Milk Industry Experts and Policymakers) M Abdoli, H Bodaghi Khajehnobar, R Rostamzadeh, ... Journal of Iranian Social Development Studies 13 (51), 285-299, 2021
- Developing a model of psychological factors affecting ambidexterityin organizations M Bayat, S Iranzadeh, A Khadivi, HB Khajenobar Razi Journal of Medical Sciences 28 (4), 95-104, 2021
- A fuzzy decision-making approach for evaluation and selection of third party reverse logistics provider using fuzzy ARAS R Rostamzadeh, A Esmaeili, H Sivilevičius, HBK Nobard Transport 35 (6), 635-657, 2020
مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی دیدگاه های مدرسان دانشگاه رشته مدیریت درباره آینده کسب وکار در ایران ارائه شده در دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار (1402)
- بررسی تاثیر پلتفرمهای دیجیتال بر عملکرد نوآوری ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران (1402)
- بررسی تاثیر پلتفرمهای دیجیتال بر عملکرد نوآوری با توجه به نقش میانجی فرهنگ نوآوری ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران (1402)
- بررسی تاثیر سواد تجاری بر خودکارآمدی کارآفرینانه مدیران ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران (1402)
- بررسی تاثیر سواد تجاری بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینانه مدیران ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران (1402)
- بررسی تاثیر سواد تجاری بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط فعال در حوزه مواد غذایی شهر تبریز ارائه شده در هشتمین همایش ملی پژوهش های نوین در علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران (1402)
- بررسی تاثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه مواد غذایی شهر تبریز ارائه شده در هشتمین همایش ملی پژوهش های نوین در علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران (1402)
- تحلیلی بر استراتژیهای بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی ارائه شده در سومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار (1401)
- بررسی رابطه بین نوع امضا با رفتار مالی فعالان بازارمالی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1400)
- عملکرد بازاریابی گردشگری با رویکرد پایداری ارائه شده در ششمین کنگره ملی عمران، معماری و توسعه شهری (1398)
- بررسی سطح مهارت های ارتباطی کارکنان بانک کشاورزی استان کرمانشاه و برخی عوامل مرتبط ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا (1397)
- تاثیر آموزش مهارت کارآفرینی و نقش آن بر توسعه ساختار سازمانی کوچک و بزرگ ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1396)
- تبیین اثر جهت گیری بازار بر عملکرد با نقش میانجی نوع مالکیت شرکتی در بخش صنعت استان آذربایجان شرقی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری (1396)
- استفاده، موانع و اندازه گیری بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی:تحقیقی اکتشافی از برندهای کوچک و متوسط سازمان های تجارت به تجارت ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران (1396)
- ارزش ویژه برند، موثرترین دارایی صنایع برای پیشتازی در عصر رقابت ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- کیفیت خدمات به عنوان سودمندترین و قدرتمندترین ابزار استراتژی کسب وکار ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه (1396)
- تاثیر عدم قطعیت بر روی عناصر استراتژی بازاریابی در بازاریابی صنعتی مورد مطالعه تراکتورسازی تبریز ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه (1396)
- ارزش ویژه مشتری رویکردی برای بهبود رضایت مشتری در بازارهای سنتی ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه (1396)
- بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش ویژه مشتری در بانک های پاسارگاد استان آذربایجان شرقی ارائه شده در کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی (1396)
- بررسی رابطه ارزش ویژه برند سازمان مدیریت صنعتی بر جایگاه رقابتی آن در حوزه آموزش ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1395)
- بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر عملکرد سازمانی کارکنان شعب بانک رفاه تبریز ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1395)
- بررسی رابطه بین بعدمحتوائی ساختارسازمانی بامیزان درآمدزایی شهرداری ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم اسلامی حقوق و مدیریت (1395)
- بررسی ارتباط بین ارزش برند صنعتی و عملکرد رابطه بازاریابی در بازارهای صنعتی ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1395)
- ارتباط عملکرد اثربخص با اوذیط سیستمی مطالعه موردی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ارائه شده در کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری (1395)
- بررسی تاثیر تحریم های اقتصادی ایران بر تغییر شیوه های تجارت بین الملل درشرکتها ارائه شده در کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری (1395)
- تاثیر ویژگی های شخصیت مصرف کننده و ابعاد آن بر سبک خرید مشتریان شرکت بیمه ملت ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد (1395)
- بررسی عوامل موثر در فرهنگ مالیاتی جهت وصول به موقع مالیات ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم (1395)
- تاثیر بازاریابی اینترنتی بر موفقیت شرکتهای صادراتی بینالمللی مطالعه موردی: استان زنجان ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی (1395)
- بررسی مزیت های عملیاتی، عاطفی و اجتماعی در خدمات B2B تجارت بین بنگاهی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین (1395)
- شناسایی و اولویت بندی علل عدم موفقیت شرکتهای تجاری ایران در دستیابی به برند قدرتمند ارائه شده در اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت (1395)
- بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر عملکرد سازمانی کارکنان شعب بانک رفاه تبریز ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها (1394)
- نقش دانش ضمنی بین فروش و عملکرد بازاریابی شرکت داداش برادر(آیدین) ارائه شده در کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت (1394)
- اخلاق حرفه ای کسب و کار در تجارت الکترونیک ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار (1392)
- International Health Tourism Approach Elaboration in Turbulent Environment ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری) (1392)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، منتشر شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی (1402)
- A model of sustainable consumer behavior in the insurance industry (Case study: Insurance Company Asia) منتشر شده در مجله آنالیز غیر خطی و کاربردها (1402)
- بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و پیامدهای آن در نظام بانکی کشور و ارائه مدل بومی منتشر شده در فصلنامه اقتصاد کاربردی (1402)
- Factors affecting the identification and prioritization of export industrial clusters of Iran to the eurasian economic union (case study: Gilan province) منتشر شده در مجله آنالیز غیر خطی و کاربردها (1402)
- طراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده (1401)
- طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر کلان داده منتشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1401)
- ارایه مدل ارزش ویژه برند بانک رفاه و نقش سواد دیجیتال جامعه در توسعه خدمات الکترونیکی منتشر شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران (1401)
- Investigating the export performance of commercial companies (Case study of Ardabil Province) منتشر شده در مجله آنالیز غیر خطی و کاربردها (1401)
- ارائه الگوی مشارکت شهروندان با رویکرد بازاریابی اعتماد اجتماعی در مطالعات منطقه ای (مطالعه موردی: شهرداری های منطقه شمال شرق تهران) منتشر شده در فصلنامه جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای (1401)
- تاثیر رعایت اخلاق در بازاریابی رسانه های اجتماعی بر شکل گیری اعتماد مشتری نسبت به برند منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1401)
- شناسایی عوامل موثر بر نیات رفتاری مشتریان بر اساس اخلاق و مسئولیت اجتماعی سازمانی منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1401)
- Presenting a structural model of customer behavioral intention in accepting social media marketing منتشر شده در مجله آنالیز غیر خطی و کاربردها (1401)
- بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر اجرای بودجه ریزی عملیاتی (مطالعه موردی: شرکت بنیان دیزل) منتشر شده در فصلنامه حسابداری و بودجه ریزی بخش عمومی (1401)
- بررسی عوامل موثر بر دو سو توانی آموزش عالی و تحلیل قدرت هدایت – وابستگی با استفاده از ترکیب مدلسازی تفسیری – ساختاری منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1400)
- رابطه اخلاق مداری در بازاریابی شبکه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده: نقش میانجی ارزش ویژه برند منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1400)
- طراحی الگوی بازاریابی گردشگری پزشکی به روش فراترکیب منتشر شده در فصلنامه راهبردهای مدیریت در نظام سلامت (1400)
- مدل کیفی/تعاملی (IQA) مضامین ادراک مبتنی بر کامیابی فراخود در حمایت از محصولات سبز: مطالعه شرکت های دانش بنیان در حوزه مواد غذایی منتشر شده در فصلنامه علوم و تکنولوژی محیط زیست (1400)
- طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده (1398)
- Investigating the effect of outsourcing on Export Development in Small and Medium sized Companies منتشر شده در مجله بین المللی مطالعات اقتصاد و مدیریت کسب و کار (1397)
- بررسی رابطه هوش رقابتی مدیران با نوین سازی صنایع کوچک منتشر شده در فصلنامه مدیریت بهره وری (1395)
- بررسی رابطه بین هوش سازمانی و خلاقیت کارکنان دردانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در سال۱۳۸۸ منتشر شده در فصلنامه مدیریت بهره وری (1391)
تالیفات
- کتاب اخلاق کسب و کار (دنیای اقتصاد) - 1399 - فارسی
- کتاب بازاریابی صنعتی (گهواره کتابیران) - 1398 - فارسی
- کتاب برند سازی شخصی (بنکدار) - 1396 - فارسی
تحصیلات تخصصی
- دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی Putra2007-2010
سوابق شغلی و تخصصی
- سابقه کار دانشگاهی در 12 (1391-تاکنون)