عضویت در مجامع و انجمنهای علمی
مقالات بین المللی خارج از کشور
- "The effect of organizational citizenship behavior on organizational commitment", Springer Science and Business Media LLC, (2013), Vol 1, No 4: 452-470
- "Identity of organizational conflict framework: Evaluating model factors based on demographic characteristics in Iran", Omnia Publisher SL, (2014), Vol 7, No 5:
- "The Survey of Cybernetic Management and its Relation to Organizational Health", Springer Science and Business Media LLC, (2014), Vol 28, No 3: 229-254
- "Knowledge management and employee empowerment", Emerald, (2016), Vol 45, No 2: 337-355
- "Assessment of the Effects of Consumers’ Innovativeness, Emotional Values, and Competition on Their Intention to Purchase Foreign-brand Goods in Iran", Armenian Green Publishing Co., (2018), Vol 9, No 18: 159-188
- "Model construction of engagement and outcomes in consumers food life", Emerald, (2018), Vol 121, No 1: 218-239
مقالات کنفرانسهای داخلی
- مروری برعوامل موثر بر مقدس سازی برند در بین هواداران تیم های ورزشی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱ (1402)
- مروری بر نقش اینفلونسرها، بلاگرها و واینرهای دیجیتال در صفحات منتخب شبکهاجتماعی اینستاگرام ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱ (1402)
- بررسی اثرات آگاهی بهداشتی و نگرانی محیطی بر تمایل به حمایت و عشق به برند محصولات طبیعی؛ با نقش میانجی ارزش های مصرف (مورد مطالعه؛ مشتریان برندهای آدامس طبیعی در کشور) ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار (1401)
- The Impact of Brand Equity Drivers on Brand Resonance (Case Study: Softlan Brand in Kurdistan Province Chain Stores) ارائه شده در کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار (1398)
- ارزیابی عوامل موثر بر تعهد عاطفی به برند کارفرما در مجموعه شرکت ها و استارتاپ های فناور استان کردستان ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (1397)
- بررسی رابطه میان شخصیت برند و ماندگاری شخصیت برند در بازار متحول کنونی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1396)
- بررسی رابطه میان شخصیت برند و ماندگاری شخصیت برند در بازار متحول کنونی ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع (1396)
- ارایه مقیاس و ارزیابی وضعیت عملکرد صادراتی شرکت های عضو اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی سنندج ارائه شده در چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی (1396)
- شناسایی عوامل موثر بر تاخیر در انجام پروژه های عمرانی در شهر سنندج ارائه شده در چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی (1396)
- بررسی تاثیر برندگرایی مصرف کنندگان در ریسک گریزی و وفاداری به برند محصولات خارجی در گروه محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه شده در دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری (1395)
- تحلیل جامعه شناختی رابطه سرمایه اجتماعی و تعهد شغلی کارمندان (مطالعه موردی بانک های دولتی شهر سنندج) ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی (1395)
- اثرات اخلاق کارآفرینی بر شهرت سازمانی در سازمانهای دولتی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد (1395)
- بررسی رابطه میان شخصیت برند و ماندگاری شخصیت برند در بازار متحول کنونی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد (1395)
- نقش عشق به برند در تبلیغات شفاهی و تمایلات رفتاری مشتریان موردمطالعه: فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل در شهر تهران ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی (1395)
- نقش خودبیانگری برند و تبلیغات شفاهی در تمایل به خرید مشتریان فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی (1395)
- اثرات زیبایی شناسی بسته بندی و تبلیغات شفاهی بر روی تصمیم خرید کالاهای خارجی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- شناسایی الگوی جامع پیشایندها و پیامدهای ممیزی بازاریابی در شرکتهای تولید محصولات مصرفی تند مصرف (FMCG) ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- ارزیابی اثرات برندگرایی بر سبک های خرید مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- بررسی ساختار مصاحبه های عمیق در تحقیقات بازاریابی صنعتی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- مروری بر مفاهیم زباله کاوی به عنوان یک روش گردآوری داده در تحقیقات بازاریابی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- معرفی تحلیل استنادی آستانه ای در تحقیقات بازاریابی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- بررسی اثرات جاذبه های جنسی تبلیغات بر روی تبلیغات شفاهی و قصد خرید محصولات آرایشی- بهداشتی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- بررسی اثرات برندسازی و دلبستگی عاطفی بر روی وفاداری به برند در شرکت های ارائه دهنده محصولات سامسونگ در استان کردستان ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- بررسی تأثیر ارزش خرید در پیش بینی وفاداری مشتریان ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- طراحی روش های آمیخته در پژوهش های بازاریابی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- ضرورت اخذ اطلاعات از طریق تحقیقات بازاریابی در زمینه شرکت های دارویی در بازار ایران ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- ارائه چارچوب مفهومی از سنجه های بازاریابی به منظور اندازه گیری بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- سازگاری روش های پژوهشی مردم نگاری در تحقیقات بازار تجاری در شبکه های Ad hoc ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- شناسایی عوامل موثر بر ارزیابی کانال های بازاریابی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- ارائه الگوی بازاریابی مالیاتی و تاثیر آن بر اعتماد مودیان سازمان مالیاتی مورد مطالعه: سازمان مالیات شهرستان خرم آباد ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- ارزیابی اثرات کیفیت رابطه بر عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری ؛ با نقش بازاریابی درونی و خرید مجدد مشتری ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- پیامدهای آزمون کاربردی، رضایت، فزونی نوستالژی، ارتباطات شفاهی و مفاهیم رفتاری ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- اثر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادرات با استفاده از منابع مشخص ارزیابی شرکت های تولیدی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- تاثیر استراتژی بازاریابی متمایزسازی پورتر بر عملکرد صادراتی شهرکهای صنعتی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- مسائل و مشکلات مدیران و کارمندان ارشد بازاریابی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- تبیین اقتصاد دانش محور، جامعه دانش محور و توسعه پایدار با ارائه یک مدل مفهومی ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- Knowledge Management and employee empowerment A Study of Higher Education Institutions ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- مفهومپردازی بزرگ دادهها در مدیریت دانش؛ با تأکید بر رایانش ابری ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- بررسی دانش شخصی مدیران در بکارگیری مولفه های هوش اجرایی در سازمان های دانش بنیان ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- الگویابی اثرات نوگرایی و برندگرایی مصرف کنندگان بر روی قصد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- اثرات سوگیری ها و نیات رفتاری بر تصمیم گیری سرمایه گذاران در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- اثرات پنج عامل بزرگ شخصیتی بر بروزرسانی استاتوس های شبکه های اجتماعی؛ با لحاظ نمودن نقش تعدیلگر دامنه قضاوتی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- آمیخته بازاریابی دیجیتال بر جلب اعتماد و ارزش درک شده کاربران خرده فروشی های منتخب آنلاین (دیجی کالا، 5040 ، زنبیل) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- بررسی مروری نقش شادی سازمانی در عملکرد سازمانی کارکنان ارائه شده در دومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران (1394)
- بررسی نقش استراتژی های مدیریت استعداد در مشغولیتذهنی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت توزیع برق استان کردستان) ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی (1394)
- ارزیابی اثرات دانش برند مصرف کنندگان بر روی ترجیح برند محصولات خارجی در گروه محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- اثرات جامعه پذیری سازمانی بررفتارشهروندی سازمانی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1393)
- ارزیابی اثرات قابلیت های بازاریابی بر پیامدهای عملکردی و بقا در شرکت های کوچک و متوسط مواد غذایی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- بررسی اثرات برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد سازمان (مطالعه خریداران عمده دارو در شهر تبریز) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- بررسی تحولات تحقیقات بازاریابی مبتنی بر نورومارکتینگ ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- انواع پژوهش های بازاریابی عصب شناختی و اثرات آن بر مؤلفه های بازاریابی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- ارزیابی اثرات سبک زندگی غذایی و صفات شخصیتی غذایی بر رضایت و وفاداری مصرف کنندگان فروشگاه های زنجیره ای ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- مدلسازی رواب ساختاری سبک رهبری با درگیری شغلی و خلاقیت کارکنان؛ با توجه به نقش انگیزش شغلی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی (1392)
- ساختاریابی الگوی کارآفرینی سازمانی بر اساس قابلیت های بازارگرایی با توجه به نقش واسطه گرایش به کارآفرینی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی (1392)
- بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی مدیران وهوش رقابتی در صنایع کوچک ومتوسط شهرستان کرمانشاه ارائه شده در کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت (1392)
- Structuring relations among Marketing Learning Orientation, Knowledge Management, Marketing Data Mining and Knowledge-Based Marketing ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش (1392)
- اثرات مدیریت دانش بر بهبود فعالیت های تخصصی گمرک ایران ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش (1392)
- بررسی پیامدهای پیادهسازی مدیریت دانش از دیدگاه کارکنان ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش (1392)
- بررسی اثرات ابعاداقتصاددانش بنیان بررشد تولیدات درایران ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش (1392)
- قادریان، آشتی و شیخاسماعیلی، سامان. (1401). بررسی اثرات آگاهی بهداشتی و نگرانی محیطی بر تمایل به حمایت و عشق به برند محصولات طبیعی؛ با نقش میانجی ارزشهای مصرف (مورد مطالعه؛ مشتریان برندهای آدامس طبیعی در کشور)، دهمین کنفرانس بینالمللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار، تهران. (1401)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده (1400)
- بررسی اثرات نوگرایی و برندگرایی مصرف کنندگان بر روی ترجیح برند کالاهای تند مصرف خارجی منتشر شده در فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت (1400)
- پیدایی فلسفه کنفسیوسی در کسب وکارهای ایرانی؛ پیامدها و قضاوت های فرهنگی منتشر شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی (1398)
- ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزش های هیجانی و چشم و هم چشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1396)
- شایسته سالاری ادراک شده مدیران و توانمندسازی شناختی کارکنان منتشر شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه (1394)
- بررسی ابعاد و مولفه های شایسته سالاری در مدیران و کارکنان موسسات آموزشی منتشر شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه (1392)
- شیخ اسماعیلی، سامان و مولائی، سوران. (1393). ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند، مجله علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه اصفهان، جلد 6، شماره 1، ص ص 33-54. (1393)
تالیفات
- کتاب خلق ارزش؛ پژوهش نشانه شناسانه در بازاریابی (فوژان) - 1401 - فارسی
- کتاب مسیرهای ترقی در بازاریابی (فوژان) - 1400 - فارسی
- کتاب فاجعه اندازه گیری: مشکلات ارزیابی عملکرد (فوژان) - 1400 - فارسی
- کتاب تحول در ساختار درآمدزایی کسب وکار (فوژان) - 1400 - فارسی
- کتاب بازاریابی رفتاری؛ پارادایم نوین رفتار مصرف کننده (فوژان) - 1399 - فارسی
سوابق استادی
- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج(1392-تاکنون )
تحصیلات تخصصی
- دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز1391-1397
جوایز و افتخارات
- دریافت جایزه اهل قلم کایبرنتز از پایگاه امرالد (Emerald) به واسطه انتشار مقاله ممتاز سال (Outstanding Paper) (2017)