مقالات فصلنامه بین المللی تحقیقات در آموزش زبان، دوره 7، شماره 31.A Comparative Study of Effects of Computer-Assisted Language Learning (CALL) and Conventional Methods of Instruction on Intermediate EFL Learners’ Vocabulary Learning FullText2.Improving the Fluency of the Iranian EFL Learners’ Oral Performance through Task Variation FullText3.Assessing the Status of Phonemic and Auditory Symptoms, and Examining the Effects of Dyslexic Phonemic R۳ Approach on Reading Development of Indian Children with Dyslexia FullText4.Experiencing Virtual Online Classes during the Pandemic: Foregrounding Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Voices FullText5.Development and Validation of a Training-Embedded Speaking Assessment Rating Scale: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment FullText6.Intervention in EFL Learners’ Reading Comprehension, Motivation, and Anxiety: A Team-Based Multi-Strategy Instruction FullText7.The Viability of Video Conferencing Applications in an Online Classroom through the Lens of Technology Acceptance Model FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 11 مهر 1401 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 156 آرشیو سال 1402 فصلنامه بین المللی تحقیقات در آموزش زباندوره: 9شماره: 1دوره: 8شماره: 5دوره: 8شماره: 3دوره: 8شماره: 2آرشیو سال 1401 فصلنامه بین المللی تحقیقات در آموزش زباندوره: 8شماره: 1دوره: 7شماره: 4دوره: 7شماره: 3دوره: 7شماره: 2آرشیو سال 1400 فصلنامه بین المللی تحقیقات در آموزش زباندوره: 7شماره: 1دوره: 6شماره: 4دوره: 6شماره: 3دوره: 6شماره: 2آرشیو سال 1399 فصلنامه بین المللی تحقیقات در آموزش زباندوره: 6شماره: 1دوره: 5شماره: 2دوره: 5شماره: 3دوره: 5شماره: 4آرشیو سال 1398 فصلنامه بین المللی تحقیقات در آموزش زباندوره: 4شماره: 2دوره: 4شماره: 3دوره: 4شماره: 4دوره: 5شماره: 1آرشیو سال 1397 فصلنامه بین المللی تحقیقات در آموزش زباندوره: 3شماره: 4دوره: 4شماره: 1دوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 3آرشیو سال 1396 فصلنامه بین المللی تحقیقات در آموزش زباندوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 4دوره: 3شماره: 1آرشیو سال 1395 فصلنامه بین المللی تحقیقات در آموزش زباندوره: 1شماره: 1دوره: 2شماره: 1