مقالات فصلنامه فناوری آموزش و یادگیری، دوره 5، شماره 171.ارائه مدل علی پیش بینی حضور اجتماعی براساس حضور شناختی(با واسطه گری جویادگیری برخط): FullText2.بررسی تاثیر سامانه جامع آزمایشگاه مجازی بر خودکارآمدی دانشجو معلمان فنی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی FullText3.طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق به منظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست FullText4.ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان FullText5.طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی FullText6.بررسی تاثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 28 فروردین 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 157 آرشیو سال 1402 فصلنامه فناوری آموزش و یادگیریدوره: 6شماره: 22دوره: 6شماره: 21دوره: 6شماره: 20دوره: 6شماره: 19آرشیو سال 1401 فصلنامه فناوری آموزش و یادگیریدوره: 5شماره: 18دوره: 5شماره: 17دوره: 5شماره: 16دوره: 5شماره: 15آرشیو سال 1397 فصلنامه فناوری آموزش و یادگیریدوره: 4شماره: 14آرشیو سال 1396 فصلنامه فناوری آموزش و یادگیریدوره: 4شماره: 13دوره: 3شماره: 10دوره: 3شماره: 11دوره: 3شماره: 12آرشیو سال 1395 فصلنامه فناوری آموزش و یادگیریدوره: 2شماره: 8دوره: 2شماره: 7دوره: 3شماره: 9دوره: 2شماره: 6آرشیو سال 1394 فصلنامه فناوری آموزش و یادگیریدوره: 2شماره: 5دوره: 1شماره: 4دوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 2آرشیو سال 1393 فصلنامه فناوری آموزش و یادگیریدوره: 1شماره: 1