مقالات فصلنامه پازند، دوره 11، شماره 421.نشانه شناسی بیلبوردهای هنری در طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» FullText2.عوامل موثر بر موفقیت تبلیغات تلویزیونی از دیدگاه نشانه شناسی FullText3.مقایسه تبلیغات تجاری محصولات بهداشتی دو شرکت داخلی و خارجی از دیدگاه نشانه شناسی لایه ای FullText4.کاربرد نشانه شناسی در تحلیل پوسترهای تبلیغاتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران FullText5.تبلیغات و زبان استعاری:رویکرد شناختی به نشانه شناسی FullText6.معنی نشانه شناختی تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر شیراز: رویکردی مشاهده گر بنیاد FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 6 شهریور 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 46 آرشیو سال 1401 فصلنامه پازنددوره: 16شماره: 61دوره: 16شماره: 60آرشیو سال 1398 فصلنامه پازنددوره: 15شماره: 58دوره: 15شماره: 57آرشیو سال 1397 فصلنامه پازنددوره: 14شماره: 52دوره: 14شماره: 55آرشیو سال 1396 فصلنامه پازنددوره: 13شماره: 48دوره: 13شماره: 51آرشیو سال 1395 فصلنامه پازنددوره: 12شماره: 46دوره: 12شماره: 45دوره: 12شماره: 44آرشیو سال 1394 فصلنامه پازنددوره: 11شماره: 42دوره: 11شماره: 40آرشیو سال 1393 فصلنامه پازنددوره: 10شماره: 36دوره: 10شماره: 37دوره: 10شماره: 38آرشیو سال 1392 فصلنامه پازنددوره: 9شماره: 32دوره: 9شماره: 34آرشیو سال 1391 فصلنامه پازنددوره: 8شماره: 29دوره: 8شماره: 30دوره: 8شماره: 31