مقالات مجله فلسفه تربیت، دوره 4، شماره 41.محیط یاددهی یادگیری کل نما: گذر از عصب فلسفه به عصب پدیدارشناسی FullText2.تبیین زیبایی شناسی از دیدگاه جان دیویی و استلزام های تربیتی آن FullText3.نقش تبعید خودخواسته برای غلبه بر پیش فرض های فهم در آموزه های ویتگنشتاین متاخر و پیامدهای تربیتی آن FullText4.تحلیل مسئله ی پیروی از قواعد تربیتی با تاکید بر دیدگاه ویتگنشتاین FullText5.بررسی دیدگاه پل هرست در باب تربیت دینی بر مبنای تئوری تربیت فضیلت محور افلاطون FullText6.داستان، هویت دینی و تربیت دینی: تحلیلی براساس هرمنوتیک روایی پل ریکور FullText7.نقد و بررسی کتاب«نظام آموزشی و ساختن ایران مدرن» (دیوید مناشری) FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 29 آذر 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 40 آرشیو سال 1402 مجله فلسفه تربیتدوره: 7شماره: 7آرشیو سال 1401 مجله فلسفه تربیتدوره: 6شماره: 6آرشیو سال 1400 مجله فلسفه تربیتدوره: 5شماره: 5آرشیو سال 1399 مجله فلسفه تربیتدوره: 4شماره: 4آرشیو سال 1398 مجله فلسفه تربیتدوره: 3شماره: 3آرشیو سال 1397 مجله فلسفه تربیتدوره: 2شماره: 2آرشیو سال 1395 مجله فلسفه تربیتدوره: 1شماره: 1