مقالات مجله پژوهش های کارآفرینی و نوآوری، دوره 2، شماره 31.طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) FullText2.مولفه های اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها FullText3.بررسی میزان تاثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران FullText4.چابک سازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب وکارهای نوپا FullText5.الگوی خط مشی کارآفرینی در نظام آموزشی کشور FullText6.بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبک های رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 25 آذر 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 103 آرشیو سال 1402 مجله پژوهش های کارآفرینی و نوآوریدوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 1آرشیو سال 1401 مجله پژوهش های کارآفرینی و نوآوریدوره: 1شماره: 1