دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم­ ها

The 10th International Conference on Industrial and Systems Engineering

دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم­ ها روز چهارشنبه، 28 شهریور، 1403 لغایت پنجشنبه، 29 شهریور، 1403 توسط دانشگاه فردوسی مشهد و تحت حمایت سیویلیکا در شهر مشهد برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم­ ها

تاریخ برگزاری: 28 شهریور 1403 تا 29 شهریور 1403

مهلت ارسال اصل مقالات: 31 تیر 1403
تاریخ اعلام داوری مقالات: 31 مرداد 1403
مهلت ثبت نام در کنفرانس: 15 شهریور 1403
محل برگزاری: مشهد
سال برگزاری: 1403
شناسه ملی این کنفرانس: ICISE10

توضیحات کنفرانس


با استعانت از پروردگار متعال، دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم ها در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ توسط گروه مهندسی صنایع دانشگاه فردوسی مشهد به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد. این کنفرانس با هدف گسترش دانش فنی از طریق ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی پژوهشگران و خبرگان دانشگاه و صنعت، ارائه آخرین یافته های پژوهشی و همچنین بهره بردن از یافته های جدید جهت بکارگیری در بخش صنعت کشور برنامه ریزی گردیده است.

لذا، با افتخار از کلیه پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان و علاقمندان در رشته های مهندسی صنایع، مدیریت و سیستم ها در سراسر دنیا، جهت شرکت در این کنفرانس و ارسال مقالات علمی دعوت می شود.

محورهای همایش:

هوش مصنوعی و سیستم های خبره

علوم داده و تصمیم گیری

نوآوری و کارآفرینی

و...

درج در تقویم: 8 اسفند 1402 - تعداد مشاهده 1717 بار