سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات بین المللی خارج از کشور
- "Analysis Social Media Based Brand Communities and Consumer Behavior", IGI Global, (2019), Vol , No : 557-574
- "Mapping B2B value exchange in marketing relationships: a systematic approach", Emerald, (2011), Vol 26, No 7: 503-513
- "Knowledge-collector agents: Applying intelligent agents in marketing decisions with knowledge management approach", Elsevier BV, (2013), Vol 52, No : 181-193
- "New approach to customer segmentation based on changes in customer value", Springer Science and Business Media LLC, (2015), Vol 3, No 3: 110-121
- "Analysis Social Media Based Brand Communities and Consumer Behavior", IGI Global, (2018), Vol 14, No 1: 37-53
- "Characteristics and influential factors of online brand communities", IEEE, (2015), Vol , No :
- "Recognizing users gender in social media using linguistic features", Elsevier BV, (2016), Vol 56, No : 192-197
مقالات کنفرانسهای داخلی
- ارائه ی روشی برای تولید پیشنهادهای بدیع مختص هر کاربر در سیستم توصیه گر چند معیاری ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی (1402)
- نوآوری در مدل کسب وکار با استفاده از تحلیل کلان دادهها ارائه شده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (1402)
- پیش بینی بازده بازار سهام با استفاده از تکنیک های داده کاوی و الگوریتم ژنتیک ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار (1402)
- تحلیل و مقایسه ی رویکردهای مشتریان کتاب یک فروشگاه اینترنتی با گروه بندی بر اساس جنسیت و رویکردهای انتقادی و مثبت : به روش شبکه نگاری ارائه شده در کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار (1398)
- تاثیر شبکه های اجتماعی بر رفتار خرید مشتریان و ارائه مدل ارائه شده در کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار (1398)
- تاثیر اینترنت در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه ارائه شده در کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار (1398)
- سیستم پیشنهاددهنده مبتنی بر تشخیص اجتماع پویا ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق و مکاترونیک ایران (1398)
- Human behavior evaluation in Twitter using meta-heuristic algorithm ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی محاسبات نرم (1398)
- پیشنهاد و پیاده سازی سیستم تشخیص عابران پیاده با استفاده از شبکه های عصبی عمیق ارائه شده در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع (1398)
- Analysis and Evaluation of Iranian Customer Decision Making Styles from the Perspective of Online Purchase Behavior ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی (1397)
- هوش رقابتی اجتماعی برای تحلیل نام های تجاری ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری (1397)
- Detecting online social network addiction among users ارائه شده در کنگره ملی سالانه ایده های نوین پژوهشی در علوم مهندسی و تکنولوژی، برق و کامپیوتر (1397)
- ارایه چارچوب جامع برای ارزش آفرینی با استفاده از داده های مشتری در صنعت بانکداری ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها (1397)
- پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه های بیزین و درخت تصمیم ارائه شده در سومین کنفرانس ملی در مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و پردازش داده ها (1397)
- یادگیری الکترونیکی در شبکه های اجتماعی به کمک بازی وارسازی ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در مهندسی برق،مکانیک،کامپیوتر و فناوری اطلاعات (1397)
- شناسایی مشتریان کلیدی براساس الگوریتم های شبکه عصبی و کامیانگین: مطالعه ی موردی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مهندسی و فناوری اطلاعات (1397)
- اینترنت در زنجیره ارزش حلال ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1396)
- پالایش گروهی مبتنی بر رویکرد یادگیری عمیق و روابط شبکه اجتماعی ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی (1396)
- تحلیل جوامع برند آنلاین بر پایه ی شبکه های اجتماعی با روش شبکه نگاری ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی (1396)
- بررسی عملکرد الگوریتم ماشین بردار پشتیبان قطبی برای طراحی سیستم پیش بینی کننده برای داد ه های بازاریابی بانک ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها (ICISE ۲۰۱۷) (1396)
- بررسی برنامه های کاربردی واقعیت افزوده مبتنی بر اطلاعات شبکه های اجتماعی در صنعت گردشگری ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات (1396)
- تشخیص مجاورت انعطاف پذیر، حافظ حریم خصوصی و مقاوم در برابر حمله تبانی در شبکه اجتماعی موبایل ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات (1396)
- کسب و کار اجتماعی، کاربرد شبکه های اجتماعی در کسب و کار ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت (1396)
- تحلیل داده های رسانه های اجتماعی با رویکرد مدیریت کسب و کار ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع (1396)
- راهکارهای پیش بینی میزان اعتماد در شبکه های اجتماعی ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (1395)
- کاربرد واقعیت افزوده و فناوری هولوپورت در آموزش پزشکی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی آینده مهندسی و تکنولوژی (1395)
- برنامه ریزی تصادفی شارژ خودروهای الکتریکی در پارکینگ برای مینیمم سازی هزینه ی شارژ ارائه شده در بیستمین کنفرانس توزیع برق (1394)
- روش پیشنهادی برای تشخیص آتش سوزی در جنگل با استفاده از پروتکل مسیریابی براساس تقاضای موقت در شبکه های حسگر بی سیم ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی و آنلاین اقتصاد سبز (1394)
- بخش بندی دانش آموزان مدرسه راهنمایی اندیشه شهرکرد بهمنظور بررسی عوامل تأثیرگذار بر عملکرد تحصیلی و انضباطی دانشآموزان ارائه شده در کنفرانس بین المللی دست آوردهای نوین پژوهشی مدیریت حسابداری اقتصاد (1394)
- Characteristics and Influential Factors of Online Brand Communities ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر کسب و کار الکترونیکی (1394)
- بررسی اهمیت ویژگی های موثر بر خرید تلفن های همراه هوشمند در کاربران ایرانی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱ (1394)
- عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک صادرات استان اردبیل ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1394)
- پیش بینی شاخص بورس با استفاده از شبکه عصبی ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مهندسی کامپیوتر و فن آوری اطلاعات (1394)
- مدیریت دانش درشرکت های کوچک و متوسط بارویکرد میان سازمانی ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- ارائه مدلی برای تعیین ارزش مشتریان خرده فروشی با استفاده از داده کاوی ارائه شده در نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران (1394)
- مطالعه و طبقه بندی روش های تحلیل و پیش بینی رویگردانی مشتری ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع (1394)
- بهبود سیستم کنترل مسافربری بین شهری با استفاده از سیستم تشخیص اثر انگشت و شبکه های محلی بی سیم در ایران ارائه شده در نخستین همایش سیستم های حمل و نقل هوشمند جاده ای (1393)
- تکنیکها و ابزارهای یادگیری با استفاده از پایگاه داده ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1393)
- فرصتهای بهره گیری از تکنیکهای کاوش وب به منظور تحلیل رفتار کاربران ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1393)
- ابزارها و تکنیکهای دادهکاوی در مدیریت دانش ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1393)
- نقش تجارت اجتماعی بررفتاروتصمیم گیری خرید مشتریان ارائه شده در همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی (1392)
- ارائه مقیاس جامع ارزیابی کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک ارائه شده در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی (1392)
- بررسی فرصت های بازاریابی ویروسی موبایل در ایران ارائه شده در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی (1392)
- شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی: ارائه مدل پذیرش خرید اینترنتی ارائه شده در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی (1392)
- ارائه مدل تصمیم گیری انتخاب ایده نوآور در شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر با روش تحلیل سلسله مراتبی ارائه شده در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی (1392)
- بکارگیری سیستم چند-عامله هوشمند در مدیریت دانش ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع (1391)
- مدل کسب و کاری باز: پیشنهادی برای بکارگیری در شرایط اقتصاد مقاومتی ارائه شده در همایش ملی بررسی و تبیین اقتصاد مقاومتی (1391)
- برنامه ریزی تصادفی شارژ خودروهای الکتریکی در پارکینگ برای مینیمم سازی هزینه ی شارژ ارائه شده در نوزدهمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران و پنجمین کنفرانس مهندسی فوتونیک ایران (1391)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند (1402)
- Analysis of Business Customers’ Value Network Using Data Mining Techniques منتشر شده در فصلنامه سیستم های اطلاعاتی و مخابرات (1396)
- مدل سازی پیش بینی رویگردانی مشتریان صنعت بیمه (مطالعه موردی) منتشر شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه (1396)
- بهبود سیستم مدیریت شکایات با استفاده از ماشین بردار پشتیبان منتشر شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی (1396)
- مدیریت مهاجرت مشتریان با بهره گیری از داده های مشتریان در صنعت مخابرات منتشر شده در مجله ی مهندسی صنایع و مدیریت شریف (1395)
- An Architecture for a Mobile Recommender System in Tourism منتشر شده در مجله بین المللی ارتباطات و فناوری اطلاعات (1395)
- Internet Banking, Cloud Computing: Opportunities, Threats منتشر شده در فصلنامه سیستم های اطلاعاتی و مخابرات (1393)
- Trust Evaluation in Unsupervised Network: A Fuzzy Logic Approach منتشر شده در فصلنامه سیستم های اطلاعاتی و مخابرات (1393)
- Applying Multi-Agent Intelligent System to Decision Making with Knowledge Management Approach منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1393)
- Web ۲.۰ Business Models Taxonomy and its Relation with Web ۲.۰ Features منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1392)
- ارائه مدلی برای تحلیل رفتار عامل های پاسخگو به تماس های مشتریان در مراکز تماس: مورد کاوی داده های عامل های مرکز تماس یکی از شرکت های خودروسازی منتشر شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی (1392)