مقالات فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی، دوره 2، شماره 21.بین المللی سازی در خانه ، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسب و کارهای گردشگری FullText2.ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی FullText3.عقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران FullText4.تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب FullText5.تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بین المللی شرکت های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت های زیست فناور ایرانی و آلمانی) FullText6.اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تاب آوری سازمانی در شرکت های صادراتی FullText7.فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تاکید بر سازمان ماموریت محور بین المللی FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 18 شهریور 1399 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 781 آرشیو سال 1402 فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللیدوره: 6شماره: 4دوره: 6شماره: 3دوره: 6شماره: 2دوره: 6شماره: 1آرشیو سال 1401 فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللیدوره: 5شماره: 4دوره: 5شماره: 3دوره: 5شماره: 2دوره: 5شماره: 1آرشیو سال 1400 فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللیدوره: 4شماره: 4دوره: 4شماره: 3دوره: 4شماره: 2دوره: 4شماره: 1آرشیو سال 1399 فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللیدوره: 3شماره: 10دوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 1دوره: 3شماره: 2آرشیو سال 1398 فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللیدوره: 2شماره: 1دوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 4آرشیو سال 1397 فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللیدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 3