اولویت های تحقیقاتی بانک سپه در سال 1397

«اولویتهای تحقیقاتی بانک» موضوعات حایز اهمیت و اولویت داری است که با هدف استفاده بهینه و به هنگام از فرصت های پیش روی و شناخت و ارایه راهکارهای مناسب و به موقع برای برطرف نمودن مشکلات و محدودیت های موجود و در چارچوب برنامه راهبردی بانک سپه، برنامه ها و تکالیف اعلام شده از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و سایر نهادهای ذیربط تعیین شده است.
اشخاص متقاضی انجام اولویت های تعیین شده، می بایست پس از مطالعه RFP نسبت به تدوین فرم پیشنهادیه طرح پژوهشی کاربردی (Proposal) مطابق با نمونه ذیل جدول،  حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری  اقدام نموده و مراتب را به اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک سپه ارسال نمایند.

اولویت های تحقیقاتی بانک سپه:

  • تدوین نقشه راه استقرار بانکداری باز در بانک سپه
  • بازطراحی مدل کسب و کار بانک بر اساس استراتژی های کلان و راهبردهای آتی
  • اجرای مجموعه پروژه های کاربردی مرتبط با برنامه راهبردی بانک سپه
  • ارتقای مزیت رقابتی بانک سپه در حوزه بانکداری خرد

شرایط پذیرش پیشنهادیه:

  • پیشنهادیه های ارسالی می بایست از لحاظ محتوایی با RFP تهیه شده برای اولویت تحقیقاتی مندرج در سایت بانک سپه مطابقت داشته باشد.
  • از مجری طرح درخواست می شود فایل word  طرح رادر قالب فرم پیشنهادیه طرح پژوهشی مندرج در وب سایت بانک سپه با تکمیل تمام موارد به آدرس اینترنتی: research@ebanksepah.ir ایمیل  نمایند و یا به آدرس پستی تهران- بالاتر از میدان آرژانتین- ابتدای بزرگراه آفریقا- خیابان نوروز- ساختمان ادارات مرکزی بانک سپه(نگین)- طبقه نهم اداره کل تحقیقات و کنترل ریسک .
    کد پستی1519953111 ارسال نمایند.

 

جهت کسب اطلاعات یشتر میتوانید با  اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک سپه در تماس باشید:

تلفن:      84433850 - 021

نمابر:     88646840 - 021

آدرس ایمیل: research@ebanksepah.ir