مقالات مجله بین المللی آزمون سازی زبان، دوره 11، شماره 11.Assessment Perceptions and Practices in Academic Domain: The Design and Validation of an Assessment Identity Questionnaire (TAIQ) for EFL Teachers FullText2.Contrasting Groups Analysis of TOEFL® iBT Test Cut Scores and the Common European Framework of Reference (CEFR) Proficiency Levels: Kernel Density Estimation of an English Learners’ Corpus FullText3.The Construction and Validation of a Q-matrix for a High-stakes Reading Comprehension Test: A G-DINA Study FullText4.Assessment Alternatives in Developing L2 Listening Ability: Assessment FOR, OF, AS Learning or Integration? (Assessment x̄ Approach) FullText5.Diagnostic Test Construction: Insights from Cognitive Diagnostic Modeling FullText6.EFL Students’ Evaluation Apprehension and Their Academic Achievement, Gender, and Educational level: Towards Designing and Validating a Comprehensive Scale FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 17 فروردین 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 623 آرشیو سال 1403 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 14شماره: 1آرشیو سال 1402 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 13شماره: 2دوره: 13شماره: 1دوره: 13شماره: 0آرشیو سال 1401 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 12شماره: 2دوره: 12شماره: 1آرشیو سال 1400 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 11شماره: 2دوره: 11شماره: 1آرشیو سال 1399 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 10شماره: 1دوره: 10شماره: 2آرشیو سال 1398 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 9شماره: 1دوره: 9شماره: 2آرشیو سال 1397 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 8شماره: 2دوره: 8شماره: 1آرشیو سال 1396 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 7شماره: 2دوره: 7شماره: 1آرشیو سال 1395 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 6شماره: 2دوره: 6شماره: 1آرشیو سال 1394 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 5شماره: 2دوره: 5شماره: 1آرشیو سال 1393 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 4شماره: 1دوره: 4شماره: 2آرشیو سال 1392 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 1آرشیو سال 1391 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 1آرشیو سال 1390 مجله بین المللی آزمون سازی زباندوره: 1شماره: 1