مقالات فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشی، دوره 1، شماره 41.کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه FullText2.ارتباط بازاریابی رسانه های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی FullText3.مطالعه پیش بینانه توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجان شرقی براساس ابعاد گردشگری FullText4.بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) FullText5.تاثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی FullText6.تحلیل محتوای کمی روند پژوهش های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران FullText7.اعتبارسنجی نسخه فارسی پرسشنامه. تجارب هیجانی هواداران ورزشی FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 12 خرداد 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 763 آرشیو سال 1403 فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشیدوره: 5شماره: 1آرشیو سال 1402 فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشیدوره: 4شماره: 4دوره: 4شماره: 2دوره: 4شماره: 3دوره: 4شماره: 1آرشیو سال 1401 فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشیدوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 1آرشیو سال 1400 فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشیدوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 1آرشیو سال 1399 فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشیدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 4