سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- نقش مولفه های برند سازی شخصی بر توسعه شغلی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری (1399)
- بررسی نقش تبلیغات تایید کننده های مشهور بر نگرش زنان مصرف کننده لوازم آرایشی بهداشتی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری (1399)
- بررسی مدل ها و روش های نوین توانمندساز نظام بازاریابی و فروش بیمه عمر ارائه شده در سمینار توسعه بیمه های زندگی (1397)
- بخشبندی مشتریان بانکی در جامعه دانشجویان بر اساس انتظارات شناسایی شده ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1396)
- تحلیلی بر روشها و مدلهای سنجش اثربخشی بازاریابی شرکتها ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1396)
- ارایه الگوی روابط بلند مدت مشتری-فروشنده مبتنی بر سرمایه گذاری بازاریابی رابطه مند ارائه شده در چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی (1396)
- تاثیرقدردانی و تعهد در روابط بلند مدت مشتری-فروشنده ارائه شده در چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی (1396)
- بررسی رابطه بین رضایت مشتریان و گسترش تبلیغات دهان به دهان و اثر آن بر ارتقای ارزش برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های رفاه، اتکا و فرهنگیان شهرستان سنندج) ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1395)
- بررسی رابطه داراییهای ناملموس و عملکرد تجاری شرکت های تولیدی شهرک صنعتی شهرستان سنندج ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1395)
- بررسی اثرات همخوانی شخصیت برند و مشتری بر وفاداری برند مورد مطالعه: مشتریان دو صنعت لوازم خانگی و مواد بهداشتی در شهرستان سنندج ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1395)
- بررسی رابطه بین متغییرهای جمعیت شناختی با شخصیت برند و مشتری و وفاداری برند مورد مطالعه: مشتریان دو صنعت لوازم خانگی و مواد بهداشتی در شهرستان سنندج ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1395)
- تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیم گیری مشتریان در سازمانهای خدماتی شهرستان همدان ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز (1395)
- بررسی ایجاد سیستم اطلاعاتی بازاریابی با مدل های منتخب ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز (1395)
- بررسی اثر دانش بازارهای خارجی بر عملکرد صادراتی موردمطالعه: شرکتهای صادراتی استان کردستان ارائه شده در کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری (1395)
- بررسی اثر برنامههای ترویجی-آموزشی بر میزان مصرف شیر و صبحانه (مطالعه موردی: ارائه ی برنامه های ترویجی-آموزشی به کودکان دبستان سما) ارائه شده در اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد (1394)
- بررسی اثربرنامه های ترویجی-آموزشی بر میزان کاهش مصرف فست فود (مطالعه موردی : ارائه کلیپ های تبلیغاتی به کودکان دبستان دخترانه سما) ارائه شده در اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد (1394)
- بررسی اثر برنامه ترویجی -آموزشی(نمایش کلیپ های تبلیغاتی)بر آگاهی،نگرش ورفتار دانش آموزان ابتدایی در خصوص افزایش میزان مصرف صبحانه و شیر ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری (1394)
- بررسی تاثیر آموزش برنامه های ترویجی آموزشی بر آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر مقطع دبستان در مورد مصرف فست فود ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری (1394)
- بررسی اثربرنامه های ترویجی‐آموزشی بر میزان کاهش مصرف فست فود (مطالعه موردی : ارائه کلیپ های تبلیغاتی به کودکان دبستان دخترانه سما) ارائه شده در نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات (1394)
- بررسی تاثیر آموزش بر آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر مقطع دبستان در مورد مصرف فست فود ارائه شده در نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات (1394)
- بررسی رابطه ی توزیع دانش، یادگیری سازمانی و چابکی سازمانی دربیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی استان کردستان ارائه شده در دومین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی (1394)
- بررسی رابطه جنبه اخلاقی و تمایل به ترک خدمت در صنایع کوچک و متوسط شهرستان سنندج ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1394)
- بررسی رابطه رفتار فروش اخلاقی، کیفیت ارتباطات و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شعب بیمه ایران شهرستان سنندج) ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1394)
- بررسی ارتباط سیستم اطلاعات بازاریابی و دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- تحلیل اثرات سیستم اطلاعات بازاریابی بر دانش عرضه کننده (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- واکنش پذیری دانش رقیب از سیستم اطلاعات بازاریابی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- بررسی ارتباط سیستم اطلاعات بازاریابی و دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- واکنش پذیری دانش رقیب از سیستم اطلاعات بازاریابی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1394)
- بررسی مقایسه استراتژی بازاریابی بانکی در میان بانک های داخلی و خارجی منتخب ارائه شده در اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی (1393)
- استفاده از مدل بلوغ بازاریابی جهت ارزیابی فرآیندهای بازاریابی بانکهای استان کردستان ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی (1393)
- ارتباطات یکپارچه بازاریابی ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری (1393)
- پیشگامی در بازار ابزاری برای موفقیت توسعه محصول جدید ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت (1393)
- بررسی تأثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- بررسی تاثیر سیستم های توصیه گر در بهبود عملکرد بازاریابی شبکه ای (مورد مطالعه محصولات دیجی کالا) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- تدوین برنامه های ترفیع و وفاداری مشتریان به منظور افزایش سهم بازار (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران شهرتهران) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- بررسی اثربخشی عدالت محوری و متانت رفتاری درارتقاء کیفیت بهره وری بررضایت مندی شغلی کارمندان سازمان اموراقتصادی ودارایی استان کردستان ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار (1392)
- بررسی نقش راهکارهای اثربخشی عوامل موثربربازاریابی اجتماعی ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار (1392)
- بررسی تاثیر مدیریت شکایات مشتریان بر مدیریت کیفیت جامع در بانکهای دولتی شهرستان سنندج ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (1392)
- بررسی اثرات اعتماد سبز بر ارزش ویزه برند سبز(مورد مطالعه:مشتریان لوازم خانگی شهرستان سنندج) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری) (1392)
- بررسی جایگاه رقابتی بانک های تجاری بر اساس نوع استراتژی بازاریابی آنها (مطالعه ای در استان کردستان) ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی (1391)
- بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر ارتقاء کارآیی ارائه شده در اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت (1391)
- بررسی میزان تاثیر ابعاد زیست گرا بودن مشتریان محصولات مصرفی و کم دوام بر جهت گیری رفتار خرید آنان ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی (1391)
- بررسی تأثیر سبک رهبری بر میزان کارآفرینی دانشگاهی (مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان فنی و حرفه ای، مرکز سنندج) ارائه شده در اولین همایش بین المللی مدیریت، آینده نگری، کارآفرینی و صنعت در آموزش عالی (1390)
- ارائه مدلی برای تبیین نقش ویژگیهای فردی و محیطی در افزایش کارآفرینی دانشجویان (مطالعه ای در ایجاد دانشگاه کارآفرین در دانشگاههای استان کردستان) ارائه شده در اولین همایش بین المللی مدیریت، آینده نگری، کارآفرینی و صنعت در آموزش عالی (1390)
- بررسی میزان پذیرش بانکداری الکترونیک و عوامل موثر بر آن در میان مشتریان بانکی مطالعه موردی شعب بانک ملی شهرستان سنندج ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی (1389)
- تعیین تاثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر استقرار مدیریت دانش در سازمان های دولتی ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- بررسی تاثیر سبک رهبری بر میزان کارآفرینی کارکنان سازمان های دولتی ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- بررسی نقش بازاریابی داخلی بر نوآوری در سازمان ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- طراحی و تدوین الگوی اثربخش ارزیابی و انتخاب پیشنهادات بهینه کارکنان سازمان با استفاده از فن تحلیل فرایند سلسله مراتبی (AHP) در نظام پیشنهادات ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی نظام پیشنهادها (1385)
- تحلیل تجربه واقع شده خرید آنلاین مشتری در جهان ووکا ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی (1402)
- خودکارآمدی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد (1402)
- اثر بازاریابی رابطه مند مشتری بر تجدید خرید آنها در میان مشتریان صنعت بیمه، (مطالعه موردی:بیمه سرمد) ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (1400)
- بررسی تاثیر نوآوری فرآیند سبز بر عملکرد مالی با نقش میانجی نوآوری محصول سبز (مورد مطالعه شرکتهای فعال حوزه محصولات سبز استان کرمانشاه) ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی (1400)
- بررسی نقش فرش دستباف در توسعه اقتصادی کشور بر اساسشواهدی از سلایق مشتریان عراق ارائه شده در هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت الگوی پیشرفت؛ پیشرانها، چالشها و الزامات تحقق (1398)
- Effecting of Electronic-Tablet-Based Menu and its impact on consumer choice behavior (An Empirical Study in Iranian Restaurant) ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک ECDC۲۰۱۶ با رویکرد بر E-Tourism (1395)
- Consideration of Consumer Protection Measurements in the E-Vendors Performance System (as a new Social Responsibilities of Iranian Companies) ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر کسب و کار الکترونیکی (1394)
- Effect of Customers’ Emotions on Perceived Damage of the Probability of Fraud in online shopping ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در کشورهای در حال توسعه با رویکرد بر امنیت ECDC2013 (1392)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تکنیک های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری منتشر شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار (1399)
- ارایه الگوی اضطراب رایانه سازمان های ورزشی ایران منتشر شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی (1392)
- تاثیر بازارگرایی بر قابلیت های ارتباطی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط صنعتی شهر کرمانشاه) منتشر شده در پژوهش نامه مدیریت تحول (1391)
- بررسی رابطه بین المللی سازی با طبقه بندی ساختاری شرکت های دانش بنیان در استان کردستان منتشر شده در دوفصلنامه اقتصاد و بازار کشاورزی (1402)
- طراحی مدل تجربه واقع شده خرید آنلاین مشتریان دیجی کالا در شرایط VUCA منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1402)
- تدوین الگوی بازاریابی صادراتی زعفران ایران منتشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1402)
- Present the policy model of Iranian saffron export marketing management منتشر شده در مجله آنالیز غیر خطی و کاربردها (1402)
- اعتبارسنجی مدل تصویرسازی برند مکان های تاریخی (مورد مطالعه : اماکن باستانی استان کرمانشاه) منتشر شده در فصلنامه جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای (1401)
- ارائه مدل رفاه اقتصادی و توسعه برند مکان های تاریخی (موردمطالعه: شهرستان کرمانشاه) منتشر شده در فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری (1401)
- Constructing the Impact of Social Commerce on Customers' Electronic Loyalty with an Emphasis on the Ethical Values of the Organization منتشر شده در مجله بین المللی اخلاق و جامعه (1401)
- بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی منتشر شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار (1401)
- بررسی و شناسایی عوامل علی، زمینه ای و مداخله گر موثر بر ارتقاء رضایتمندی مشترکین برق با محوریت منطقه غرب کشور منتشر شده در فصلنامه جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای (1401)
- An Analysis of Personal Branding Tactics Strategies in Athletes' Professional Success منتشر شده در مجله مدلسازی بازاریابی بین الملل (1400)
- ارائه الگویی جهت تدوین استراتژی ها ی توسعه صادرات در بازار های خارجی با استفاده از روش داده بنیاد (مطالعه موردی شرکت های پتروشیمی ایران) Providing a model for formulating export development strategies in foreign markets using data-driven method (Case study of Iranian petrochemical companies) منتشر شده در فصلنامه اقتصاد مالی (1400)
- The Cultural Marketing Elements: The Essentials for Increasing of Museum Visits منتشر شده در مجله مدلسازی بازاریابی بین الملل (1399)
- بررسی قوم نگاشتی بازاریابی کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1399)
- نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعد سازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های خدمات گردشگری منتشر شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران (1399)
- سنجش مهارت های بازاریابی مبتنی بر فناوری های دیجیتالی منتشر شده در فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی (1399)
- بررسی تاثیر تبلیغات تایید کننده های مشهور بر نگرش زنان مصرف کننده با نقش میانجی خودپنداره(مورد مطالعه:مصرف کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی در شهر تهران) منتشر شده در فصلنامه مدیریت برند (1398)
- بررسی میزان رعایت شرکت از الزامات محیط زیستی و بازاریابی سبز و رابطه آن با اعتبار شرکت از دیدگاه مشتریان منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری (1397)
- بررسی رابطه مهندسی ارزش و میزان کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان منتشر شده در فصلنامه تحقیقات منابع آب ایران (1397)
- تاثیر رسانه های ارتباطی بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد (مطالعه موردی منطقه گردشگری بیستون کرمانشاه) منتشر شده در دوفصلنامه گردشگری و اوقات فراغت (1397)
- آمادگی کسب و کار الکترونیکی شرکتهای کوچک و متوسط صنعتی برای حضور در بازارهای اینترنتی منتشر شده در فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین (1397)
- تاثیرات محیطی و ظاهری فروشگاه ها بر رفتار اغلب خریداران پوشاک زنانه منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1396)
- بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژه مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی های لوازم خانگی و مشتریان لوازم خانگی فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج) منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1393)
- تدوین سیاست های تخصیص منابع به منظور افزایش اثربخشی در دانشگاه های غیردولتی؛ رویکردی نوین منتشر شده در فصلنامه مدیریت بهره وری (1392)
- بررسی و شناسایی عوامل علی، زمینه ای و مداخله گر موثر بر ارتقاء رضایت مندی مشترکین شرکت های توزیع برق کشور منتشر شده در فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت (1391)
- ارائه مدلی برای تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتری ها بر اساس تئوری کارکردی نگرش (مطالعه موردی صنعت خودرو ایران) منتشر شده در پژوهشنامه بازرگانی (1391)
- مطالعه تاثیرپذیری استراتژی های حضور در بازار از نگرش های مدیریتی و رابطه آن ها با انتخاب الگوی سنجه های بازاریابی در شرکتهای تولیدی صنعتی منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1391)
- شناسایی منشاءهای ریسک در پروژه های ساختمانی و نحوه مدیریت آنها (مطالعه موردی) منتشر شده در فصلنامه مدیریت بهره وری (1387)