مقالات فصلنامه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، دوره 1، شماره 41.بررسی تاثیر محتوا سازی در بازاریابی دیجیتال FullText2.بررسی رابطه بین هویت برند و رفتاری مشتریان برندهای ورزشی در اردبیل FullText3.بررسی ارتباط جامعه برند آنلاین، کیفیت رابطه نام تجاری و وفاداری به نام تجاری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت هواپیمایی سیر و سفر اردبیل) FullText4.بررسی نقش کنترل داخلی بر بهبود حسابرسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس FullText5.توانمندسازی نیروی انسانی صنعت بیمه در مواجهه با ریسک های نوظهور FullText6.اخلاق و مسئولیت اجتماعی در سازمان (مطالعه موردی: اداره راه آهن بندر عباس) FullText7.تاثیر جستجوی اطلاعات و تعاملات اجتماعی بر تقویت برند با نقش میانجی درگیری با برند در محصولات شنل FullText8.بررسی بازاریابی دیجیتال و استراتژی های بازاریابی دیجیتال در ایران FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 2 مهر 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 306 آرشیو سال 1401 فصلنامه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیاندوره: 3شماره: 4آرشیو سال 1400 فصلنامه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیاندوره: 2شماره: 1آرشیو سال 1399 فصلنامه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیاندوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 4