آقای دکتر عبدالرضا کریمی ریکنده

Dr. Abdolreza Karimi Reikandeh

بازنشسته بانک صادرات استان مازندران

Researcher ID: (104248)

18
2
3
4
63

مقالات کنفرانسهای داخلی

تالیفات

  • کتاب حس پشیمانی از خرید ( چرا مشتری تعویض برند می نماید ) (شاپرک سرخ / تهران) - 1397 - فارسی
  • پایان نامه تدوین و ارائه مدل کاربردی تحلیل حس پشیمانی از خرید مشتری و آثار آن در بانک صادرات ایران ( مطالعه موردی:بانک صادرات مازندران ) (سازمان مدیریت صنعتی مازندران / ساری) - 1397 - فارسی

تحصیلات تخصصی

  • دکتری تخصصی مدیریت کسب و کار سازمان مدیریت صنعتی1392-1397
  • کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی ( EMBA ) سازمان مدیریت صنعتی1386-1389
  • کارشناسی مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر1371-1375

جوایز و افتخارات

  • مقام دانش آموز مخترع ، مبتکر و خلاق در رشته الکترونیک در اردوی مخترعین و مبتکرین کشور (1366)
  • مقام سوم دانش آموزی در رشته الکترونیک در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران شهرستان ساری (1365)
  • مقام دانش آموز خلاق و مبتکر در رشته الکترونیک در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران شهرستان ساری (1365)
  • مقام عالی دانش آموزی در رشته الکترونیک در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران شهرستان ساری (1364)

سوابق حضور در دوره ها و کارگاههای تخصصی

  • ارزش گذاری فناوری - پارک علم و فناوری مازندران (1398)
  • روشهای تجاری سازی، فروش و انتقال فناوری - پارک علم و فناوری مازندران (1398)
  • دوره تخصصی تعمیرات تجهیزات بیمارستانی - دانشگاه امیر کبیر ( پلی تکنیک ) تهران (1398)
  • دوره تخصصی تعمیرات تجهیزات دندان پزشکی - دانشگاه امیر کبیر ( پلی تکنیک ) تهران (1398)
  • فروش داغ در بازار سرد - آموزشگاه آوای سخن و شرکت تبلیغاتی کاچ ساری (1398)
  • دوره آموزشی ارزهای دیجیتال - اتاق بازرگانی استان مازندران-شرکت نرم افزاری جادوی فکر (1397)
  • دوره آموزشی بیمه - موسسه آموزش عالی آزاد آرمان (1397)
  • تکنیک های کاهش هزینه در دپارتمان های کیفیت - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران (1396)
  • پیش بینی فضای کسب و کار - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران (1396)
  • بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان ها - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران (1396)
  • ارزیابی عملکرد کارکنان و منابع انسانی - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران (1396)
  • تکنیک های فروش و ویزیتوری حرفه ای - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران (1396)
  • مسیر موفقیت من - شرکت نیک آتیه سازان و شهرداری ساری (1396)
  • آشنایی با مفاهیم بازاریابی ، ابزارهای پذیرش و پرداخت الکترونیک - بانک صادرات ایران و شرکت مبنا کارت آریا ایران (1395)
  • اصول و فنون مذاکره تخصصی بازاریابی - بانک صادرات ایران (1395)
  • دوره تربیت مدرسISO 10015 T.T.T , - بانک صادرات ایران (1395)
  • مدیریت بهره وری - بانک صادرات ایران (1394)
  • فرآیند فنون تصمیم گیری - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان (1394)
  • مبانی علم مدیریت - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان (1394)
  • اصول بازاریابی و بازاریابی خدمات بانکی - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان (1393)
  • چشم انداز سیستم های مدیریت کیفیت - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران (1393)
  • جهانی سازی ( WTO ) - سازمان مدیریت صنعتی (1393)
  • خلق بازارهای جدید - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران (1393)
  • اصول برنامه ریزی - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان (1393)
  • روش های غلبه بر استرس - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان (1393)
  • مدیریت رفتار سازمانی - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان (1393)
  • مدیریت ارتباط با مشتری CRM - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان (1393)
  • تشریح الزامات بررسی شکایات مشتری بر مبنای استاندارد کیفیت ISO 10002 - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران (1393)
  • مدیریت استعداد در سازمان ها - سازمان مدیریت صنعتی (1393)
  • تمدن سازمانی - سازمان مدیریت صنعتی (1393)
  • کاربرد زبان بدن در ارتباط موثر با مشتری - سازمان مدیریت صنعتی (1392)
  • مدیریت برند و تبلیغات - سازمان مدیریت صنعتی (1392)
  • مهارتهای ارتباط جمعی - دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران (1392)
  • مهارتهای غیر کلامی - سازمان مدیریت صنعتی (1392)
  • ارزیابی بلوغ سازمانها در برنامه ریزی ، اجرا و پیاده سازی استراتژیک - انجمن مدیریت راهبرد ایران (1392)
  • کاربرد روانشناسی در برقراری ارتباط موثر - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان (1392)
  • فنون مذاکره و اداره جلسات - بانک صادرات ایران (1391)
  • بانکداری اسلامی - ایران بانک 2013 (1391)
  • بانکداری الکترونیک - ایران بانک 2013 (1391)
  • بازاریابی خدمات بانکی - ایران بانک 2013 (1391)
  • مراقبت از مشتری و ارباب رجوع - سازمان مدیریت صنعتی (1391)
  • مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی ( E-CRM ) - دانشگاه امیر کبیر ( پلی تکنیک ) تهران (1391)
  • قانون مبارزه با پولشویی ( ویژه مدرسین ) - بانک صادرات ایران (1391)
  • باجه های خدمات مالی و بازار سرمایه - بانک صادرات ایران (1390)
  • هفت راز تحول سازمانی - سازمان مدیریت صنعتی (1390)
  • اولین همایش ملی مدیریت هزینه - دانشگاه آزاد اسلامی - واحد ساری (1389)
  • بازاریابی و فروش در شرایط هدفمندی یارانه ها - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (1389)
  • مهارت های کسب و کار - موسسه کار و تامین اجتماعی (1387)
  • مثبت اندیشی - بانک صادرات ایران (1387)
  • مدیریت در هزاره سوم - بانک صادرات ایران (1387)
  • تجارت الکترونیک - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری (1387)
  • دوره آموزشی استاندارد کامپیوتر ICDL - جهاد دانشگاهی واحد مازندران (1387)
  • زبان انگلیسی - انستیتو ایز ایران (1387)
  • تاثیر متقابل کیفیت محیط سازمان و خانواده بر یکدیگر و عملکرد سازمانی - بانک صادرات ایران (1386)
  • مدیریت سازماندهی کارگروهی - بانک صادرات ایران (1386)
  • مدیریت انگیزش - بانک صادرات ایران (1385)
  • مدیریت زمان - بانک صادرات ایران (1385)
  • مدیریت ارتباط با مشتری CRM - بانک صادرات ایران (1385)
  • زبان برنامه نویسی FOXPRO - مرکز کامپیوتر کاسپین ساری (1375)
  • زبان برنامه نویسی C++ - مرکز کامپیوتر کاسپین ساری (1375)
  • زبان برنامه نویسی کوئیک بیسیک ( Q,BASIC ) - بانک صادرات ایران (1371)
  • زبان برنامه نویسی بیسیک ( BASIC ) - دانشگاه امیر کبیر ( پلی تکنیک ) تهران (1370)
  • سیستم عامل یونیکس ( UNIX ) - بانک صادرات ایران (1370)