مقالات بین المللی خارج از کشور
- The influence of perceived social media marketing elements on consumer-brand engagement (The case of social media users of smartphone brands)
- The influence of consumer-brand engagement on brand knowledge (The case of social media users of smartphone brands)
مقالات کنفرانسهای داخلی
- تاثیر تعامل برند با مصرف کننده بر دانش برند (مورد مطالعه: کاربران شبکه های اجتماعی برندهای گوشی هوشمند) ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی (1400)
- تاثیر عناصر درک شده بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تعامل برند با مصرف کننده مورد مطالعه: کاربران شبکه های اجتماعی برندهای گوشی هوشمند) ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه (1400)
تحصیلات تخصصی
- کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه فردوسی مشهد1398-1400